Tullet - Biblioteczka Antka część czwarta.


Hervé Tullet to francuski grafik i ilustrator urodzony w 1958 roku w Normandii. Pracował jako dyrektor artystyczny, ilustrator prasowy, a w 1994 roku wydał swoją pierwszą książkę dla dzieci. To właśnie dzięki interaktywnym, kolorowym i pobudzającym do działania i zabawy książeczkom dla dzieci stał się znany na całym świecie. Jego prace zostały przetłumaczone na wiele języków i wydane w kilkudziesięciu krajach całego świata. Za swoją pracę artystyczną był wielokrotnie nagradzany.





Nasza biblioteczka powiększyła się o 4 pozycję Herve'a Tulleta z wydawnictwa Babaryba.
Babarybę zna chyba każdy rodzic. Mają w swojej ofercie książki o jakich "marzyłam" od momentu ciąży. Oczami wyobraźni widziałam Antka bawiącego się i czytającego ich książki.  Pupy, Tullet, Auta to taki must have!





Żywe kolory, ciekawe ilustrację, sprawiają, że zwykła książka zamienia się w edukacyjną zabawę, pozwalającą w łatwy, ciekawy i zabawny sposób nauczyć dziecko liczyć do 10.
Antek oczywiście jeszcze jest za mały na taką książkę ale cieszę się, że już mamy ją na swojej półce.







A gdzie tytuł - to książka w której po raz pierwszy pojawia się autor tych wspaniałych dzieł.
Nowatorski pomysł, specyficzne ilustracje, zupełnie inna książka niż wszystkie!
Zupełnie!





Jedna z naszych ulubionych. Bohater Turlututo zabiera nas w niezwykłą podróż do swojego świata. 
Wspólne zabawy, zadania, piosenki.  Fajny z niego kompan do zabawy!







Nasz numer jeden!
Powiem Wam, że początkowo myślałam sobie, co jest takiego w tej książce, że cała blogosfera chce ją mieć.
Teraz już wiem.
Niby nic, a jednak wiele.
Kilka kropek, kilka odbitych , kolorowych paluszków.
Książka interaktywna, pozwalająca na długą  i kreatyną zabawę.




Wszystkie wspomniane przeze mnie książki kupisz  BABARYBA!



Biblioteczka Antka:
- Część pierwsza
- Część druga
- Część trzecia

Komentarze

  1. Nie mamy żadnej z tych książek jednak widząc je aż mnie serce boli, że tak jest. Książeczki są cudowne, piękne ilustrowane i jakościowo na najwyższym poziomie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak ;) Jak zakończę swój udział w konkursie, to może zorganizuję małą rozdawajkę z Tulletem, Babarybą ;)

      Usuń
  2. Czytanie do podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Babaryba w ogóle ma cudowne książki - choćby Pupy czy auta <3 mamy i lubimy!
    Tulleta zamawiamy na Święta Wielkanocne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz, że i ja się zastanawiam co jest w książce Kolory, że wszyscy na jej punkcie oszaleli? :D

    Ale ja w sumie nie o tym...patrząc na Twoje posty książkowe, przypomniało mi się jak na zebraniu przedszkolnym panie powiedziały, że kiedyś zapytały dzieci, czy rodzice im czytają. Zdecydowana większość powiedziała, że nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty oszalałaś czy nie?
      Oj to przykre :-( :-(

      Usuń
    2. Chyba nie, bo nie przekonała mnie do kupienia...
      Ale za to oszalałam niejednokrotnie na temat innych książek polecanych przez blogerki :D

      Usuń
  5. Eve Milenna - piękny zestaw uwielbiam książki mój synek też

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam to wydawnictwo i książki które pokazujesz. Coś w nich jest - w tej prostocie.

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. i z tego tez wybrałam dla Iwo ;) oooj ale się nie mogę doczekać jego minki ;) Dzięki fajowe i pomocne teksty ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty