Biblioteczka Antka część druga.

Część pierwsza - Tutaj.
Dziś pora na część drugą naszych zbiorów.
.
Wydawnictwo Nasza Księgarnia ma w swojej ofercie takie pozycję książkowe, które wiedziałam, że prędzej czy później muszą znaleźć się w biblioteczce Antka.
Wybrałam więc pierwszą turę i jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami, trzech, nowych książeczek:

1. Opowiem Ci mamo, co robią żaby.
2. Poczytaj mi mamo. Księga piąta.
3. Opowiem Ci mamo, co robią auta.






Baaaardzo nam się podobają wybrane książeczki.
Prześmieszne rysunki, ciekawe teksty i informację.
Przez zabawę do nauki i wspólnie spędzanego czasu na linii rodzic- dziecko.
Żabki i autka wciągnęły nas na długie godziny i  nawet tata zaczytał się nam troszkę.












Dość grube, sztywne, kartki to wielki plus, kiedy ma się w domu mistrza targania i tarmoszenia.
Dzięki nim książka przetrwa wielokrotne przeglądanie .





Poczytaj mi mamo, zostawiliśmy sobie na "dobranoc".
Ponieważ czytamy Antkowi przed snem, opowiadania z tej piątej księgi będą gościły wieczorami w naszym mieszkaniu.
Kilka opowiadań już przeczytanych i przyznam szczerze, że zaczęłam od tych, które sama bardzo lubiłam w młodości ;)









Miłości do tej książki chyba nie muszę Wam tłumaczyć?
Pokochał od chwili wyjęcia jej z paczki.
Ogląda i pokazując na autka woła BRuuummmm.







Ilustracje rozkładające mnie na łopatki.
Aż uśmiecham się pisząc ten post. 
Zabawnie z nutą edukacji, czyli tak jak lubimy!





Uwielbiamy książki, a Wy?
Polecam wydawnictwo NK!



Komentarze

  1. uwielbiam "poczytaj mi mamo", mam kilka swoich starych, małych książeczek z tej serii.
    Lilce spodobały się ilustracje z żabkami :D mamy fazę na żabki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam większość tych książeczek, chociaż nie wszystkie mamy.
    Fajnie że pokazałaś tą o żabach - super jest :) U nas od roku na topie na o mrówkach:)
    Świetnie że z Antka taki czytelnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Na mrówki też polować będę ;D
      Te książki z racji tego, że fajne, ciekawe i mądre, są na wyższej półce i oglądamy je razem ( pod naszym nadzorem) bo jak Antek ma zły dzień, to potrafi wyrwać kartkę ;/

      Usuń
  3. Wpis sponsorowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już nie możesz nic polecić, bo Ci anonim, który nawet podpisać się nie umie, będzie zarzucał sponsoring! Kocham anonimy!


      ps. Ksiazki super!

      Usuń
    2. Połowa produktów które podlinkowuje nie pochodzi ze współpracy :-) ale ludzie zawsze będą się czepiać więc żaden problem.

      A książki o tak super są i chwalę je sobie bardzo :-) :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty