Moja paczka z Ubranet!


Pisałam Wam ostatnio o Ubranecie,  gdzie dokonałam zamówienia. Pięknie zapakowane, nowe,czyste, niczym z markowego sklepu ciuszki, trafiły w błyskawicznym tempie do naszego domu. Cuda, które cieszą me oko. Dobra jakość, zero plamek i ukrytych wad. Jestem zadowolona z każdej otrzymanej rzeczy, choć mam swoje dwie perełki.  Kurtkę na zimną jesień i ciepłą zimę oraz bluzkę - krótki rękaw z dinozaurem. Popatrzcie sami na te cuda.





Bardzo ciepła bluza,w ogóle nie zniszczona. Stan idealny.


To ten T-shirt <3  Cudo, prosto z Nexta.


H&M stan idealny.



Potworkowa bluzka z H&M. Na kapturku oczka i grzbiet ;D


Słodki prawda? No powiem Wam, że czekam, aż będzie chłodniej by go założyć Antkowi.


Ciepłe spodnie. Akurat na zimę. Są takie miłe i przyjemne w dotyku.


Stan idealny. Zwykła bluzka z długim rękawem.


Niby zwykła, a taka piękna jednocześnie.


Bluzo-sweterek z kapturem. Fajowy.


Ofkors Next. Stan idealny.


Chyba nie muszę Wam mówić, jaką koszulę będzie miał Antek przy Wigilijnym stole ;D


Kurtka cudo! Ciepła, stan jak nowy. Rękawki od wewnątrz pokryte przyjemnym, grubym materiałem. Kaptur z tyłu i zapięcie pod samą szyje. Bardzo, bardzo, bardzo cieszę się, że jest w moim posiadaniu!

Zaglądajcie na sklep online z używaną odzieżą - UBRANET! Szukajcie perełek za grosze ;)

Komentarze

  1. Ty to masz rękę do tych perełek z SH ;) cuda!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, jakie cuda! Idę na ich stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądam! Podobają mi się Twoje zakupy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty