Eko mama- Odzież używana.




Kiedy jeszcze nie byłam w ciąży, otrzymywałam po dzieciach z rodziny ubranka. Zbierałam, segregowałam, składowałam. Nie przeszkadzało mi w żadnym stopniu, że używane ubranka trafiają do mojej szafy i będą czekać na mojego przyszłego maluszka. Zaszłam w ciążę i ubrań przybywało. Kocham promocję - sama czekam na nie, by wykupić dział damski ( zawsze wchodząc również na dział dziecięcy ! ;) ). W sieciówkach jednak drażni mnie to, że później widuję na spacerach, co drugie dziecko ubrane w taką samą czapkę, fikuśne spodenki i bluzeczki. Lubię perełki, lubię rzeczy wyszukane, niemal jedyne, takie prawie wersje limitowane. Dlatego też kupowałam ( i kupuję) często używane ciuszki. Czy to na allegro, czy w Sh. Allegro miało ten minus, że kiedy na różnych aukcjach znalazłam piękne cuda, to dochodziły jeszcze koszty wysyłki do każdego z nich... Łączna kwota za takie zakupy nie była już taka atrakcyjna. W Sh natomiast problem był taki, że nie miałam zbyt często możliwości wejść i poszperać za ciuchami, bo a to Antek nie miał z kim zostać, a to trzeba było gdzieś jechać, a to coś wypadło..
Dzięki IG  ( moje konto IG)  odkryłam ubranet.pl  ubranka dla dzieci, używane i nowe w super niskich cenach. Za 100zł zamówiłam pół komody ubranek.  Ubranka piękne zapakowane, w idealnym stanie, bez dziurek, plam. Dokładnie takie jak na zdjęciach. Przesyłka jest ekspresowa, obsługa szalenie miła i pomocna. O ciuszkach Antkowych napiszę innym razem, pokażę Wam wtedy moje wybory i tą wielką ilość ciuchów za stówkę.
Teraz chcę Wam pokazać przykładowe zestawy ubrań dla dziewczynki i chłopca. Przy zamówieniu powyżej 100zł wysyłka jest gratis. Zwracajcie też uwagę na aktualne promocje, na przykład teraz była promocja -20% na bluzki, koszulki, bluzy i swetry. Oczywiście skorzystałam z nich ;)





I jak Wam się podobają zestawy, strona i ubranka?

Komentarze

  1. Kocham Cię!!!!! Przecież czegoś takiego szukałam! Już dla Lilki dziś zamówię kilka perełek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba było o tym już u Mamuszki.
    Znam, i faktycznie godne polecenia. Jeśli chodzi o okolice pisałaś o Bidze, ale w S-cu jest coś 100 razy lepszego, ciuszki jak nowe jeden dzień w tygodniu wszystko po 1 zł. Jak się szuka czegoś konkretnego to też jest do tego odpowiedni dzień, wtedy ceny od 4 do 16 zł. Tylko właśnie trzeba gdzieś umiejscowić dziecko, żeby móc się wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam u niej dawno, więc niestety nie wiem ;) Znalazłam ich na facebooku ;)
      A gdzie takie cudowności, gdzie? ;) Daj namiary ;)

      Usuń
    2. Czyżby koniec wielkiej przyjaźni?

      Usuń
    3. centrum s-ca, przy pomniku Kiepury. Trzeba się cofnąć kilka kroków w stronę dg, taki niebieski budyneczek przy ulicy głównej.

      Usuń
  3. Super ten sklepik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju! Jakie tam cuda za małe pieniądze! Dzięki Asiu za ten post!

      Usuń
    2. Nie ma za co! Cieszę się, że komuś się przydał ten post ;)

      Usuń
  4. Te spodnie dla chłopca są fajnie. Przydałyby się do letniej garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Sh <3 Za małe pieniądze można znaleźć cuda jak z sieciówek wysokiej klasy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam sklepu, fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzę tam. Do tej pory kuoiwalismy wszystko z reguły nowe, bo ubranka po dzieciach znajomych skończyły się ok.6 miesiąca. Teraz zaczął sie czas, kiedy wszystko się brudzi, więc szkoda nowych rzeczy. ;). Każda motywacja jest dobra ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty