Konkurs z NUK.

Od dziś do 15 marca, możecie brać udział w konkursie na moim blogu.
Sponsorem konkursu jest firma NUK, a do  wygrania są najnowsze smoczki freestyle.
My ze smoczków korzystamy od pierwszych dni Antałkowych, więc dla nas do bardzo przydatna rzecz.
Wiele razy uratowała nam życie, kiedy Antałek wpadał w złość.


By wziąć udział w konkursie wystarczy:
1. Polubić firmę NUK- dla tych co mają facebooka
2. Będzie mi miło jeśli dodacie mój blog do obserwowanych
3. Poinformować innych o konkursie , udostępnienie na facebooku, blogu.
3. Wykonać zadanie konkursowe.

Zadanie konkursowe wygląda następująco.
W komentarzu pod tym postem, napiszcie, jaki produkt firmy NUK podoba Wam się najbardziej i dlaczego
( podajcie również swój adres mailowy) .  Produktów do wyboru do koloru. Czekamy na Wasze opinie.

Mamy, które zwyciężą w konkursie, będą musiały zarejestrować się poprzez formularz ogólny dla osób biorących udział w testowaniu, który jest dostępny na stronie www.smoczkifreestyle.pl

Już teraz mogę Wam zdradzić, że zwycięzców będzie więcej niż jedna osoba ;)


Wyniki:

Smoczek firmy NUK, wygrywają:
1.Jadzia Smolińska
2.Krystyna Owczarek
3.Dominika Lendzioszek
4.Sylwia Sadlak
5.Monika Kwatek
6. Monika Lademann
7. Michalina Tajak
8.Agnieszka ( która  nie podała nazwiska)



Komentarze

  1. Moim i mojego synka ulubionym produktem NUK jest kubeczek FUN EASY LEARNING.
    Kochamy kubek NUK FUN EASY LEARNING 300 ml ze słomką ponieważ jest on wspaniałym towarzyszem zabaw Piotrusia.

    Ten kubeczek ma wiele zalet, oto one:
    - posiada ergonomiczny kształt idealnie dostosowany do rączek dziecka;
    - słomka w tym kubeczku jest miękka co gwarantuje bezpieczeństwo dziecku podczas picia a dodatkowo jest to słomka typu niekapek więc możemy być pewni, że nic z kubeczka się nie wyleje;
    - system, który chroni słomkę przed zabrudzeniem podczas przemieszczania się bardzo przypadł nam do gustu. Piotruś doskonale sam radził sobie z przekręcaniem pierścienia i chowaniem słomki. Dzięki temu sprytnemu systemowi kubeczek nie posiada już dodatkowej przykrywki (osłonki), która dołączona do innych kubeczków może łatwo zginąć;
    - kubeczek ma optymalną pojemność: 300 ml napoju ugasi nawet największe pragnienie malucha;
    - kubki NUK z tej serii dostępne są w trzech przyjemnych kolorach: różowym, niebieskim i zielonym więc każdy rodzić może wybrać dla swojego malucha śliczny niekapek.

    Pozdrawiamy!
    Monika Kwatek
    monikakwatek@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. My tak poza konkursowo ;)
    Lubimy nuk, używaliśmy zawsze rzeczy nuka, i smoczki, i butelki i niekapki, moja ulubiona firma. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. My również zostaliśmy wyróżnieni możliwością testowani smoczka i mamy smoczki dla innych mam.
    Gratuluję Tobie :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wzięła udział w konkursie, ale my już niedługo kończymy przygodę ze smoczusiem.. No przynajmniej taki jest plan. Nie mniej jednak powodzenia dla innych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi podobają się Zabawki do kąpieli NUK "Ocean", a najbardziej rozgwiazda. Synek uwielbia się kąpać i chlapać, a ten czas umilam mu śpiewając piosenki o myciu itp. oraz dając do zabawy wspomnianą zabawkę. Zabawki te nam się podobają bo do nauki i zabawy w wodzie zachęcają. Są miękkie i kolorowe, dla niemowlaka wprost odlotowe.

    Sylwia Sadlak - sylwiasadlak@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak do tej pory jestem bardzo zadowolona z butelki NUK FIRST CHOICE 150ml. W obecnej chwili świetnie się sprawdza szeroki otwór do wsypywania mleka.Butelka ta trochę 'rośnie' z dzieckiem, a w zasadzie dla dziecka i niedługo dokupię do niej uchwyt do trzymania przez Malucha i wymienię smoczek na ustnik. Dawno już nie trafiłam na tak praktyczne, a dodatkowo oszczędne rozwiązanie. Zdecydowanie polecam. Mam nadzieję, że nasza NUKowa rodzina będzie się powiększać, bo mój synuś ma dopiero 3 miesiące.

    Pozdrawiam
    Agata
    agata_grzelak@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja może nietypowo... Mam kilka rzeczy z firmy NUK, wszystkie mi się podobają, jednak chciałabym napisać o tym, z którego jestem najbardziej zadowolona, a mianowicie Płyn do mycia butelek i smoczków. Drugiego tak dobrego produktu nie miałam okazji używać. Jest bardzo wydajny, wystarcza na długie tygodnie mycia. Butelki idelanie się domywają, nie żółkną, nie przebarwiają się, mają neutralny zapach. Podobnie jest ze smoczkami, są dokładnie wymyte, nie zostaje na nich osad, ani tłusty film, jak w przypadku innych produktów. Płynem tym myję też gryzaczki, które potem nie pachną i nie mają smaku, a ja jestem bezpieczna o to, że nie mają na sobie szkodliwych substancji. Dodatkowo używam też płynu NUK do mycia zabawek, wszystko się super domywa nawet gdy jest zabrudzone lepką kaszką. Naprawdę ten płyn to mistrz zadań specjalnych.

    Jadzia Smolińska
    Mama Oli

    Niestety nie mam Facebooka

    OdpowiedzUsuń
  8. I nie napisałam z wrażenia maila - jadzia_sm@o2.pl
    Pozdrawiam - Jadzia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mogę gorąco polecić laktator NUK-owy E-Motion ( http://www.nuk.pl/#path=products/breastfeeding/productdetail&p=10.749.047&lty=m&lid=7&m=1 ) jest rewelacyjny. Pomagał mi niesamowicie przy nawałach a później gdy laktacja zaczęła zanikać. Ma dwie fazy odciągania. Samemu można regulować siłę ssania. Jest wygodny, nie głośny i co bardzo ważnne zasilany sieciowo i bateryjnie ( 3xAAA). Kapturek idealnie dopasowywuje się do piersi. Jest łatwy w użyciu i czyszczeniu. Posiada blokadę gdy za bardzo go przechylimy ( nie działa gdy trzyma się go np: do góry dnem). Ma ładny błękitny kolor. Jak dla mnie idealny :)
    Polecam również wszystkie smoczki uspakajające. Synek za nimi przepada :)
    Monika
    monik181@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podoba mi się suszarka na smoczki i butelki i inne gadżety dziecięce nazywa się Multi Dry. Wygląda super, może być ozdobą w kuchni, a tak naprawdę pomieści mnóstwo naszych potrzebnych rzeczy, sprawi że będą wyglądały nie tylko schludnie ale bardzo ładnie prezentowały każdy element, na oddzielnej gałązce. Po chaosie butelkowym nie pozostanie nawet ślad.

    Dominika
    dominika.lendzioszek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najfajniejsza z produktów NUK jest suszarka Multi Dry. będzie ona nam pomocna w wysuszeniu i pomoże w wyeksponowaniu gadżetów dziecka jak butle smoczki i innych akcesoriów. Sprawi, że butelki nie będą się smętnie poniewierały tylko elegancko ociekną z wody i wyschną. Nie sprawi nam już kłopotu poszukiwanie właściwego smoczka do wybranej butelki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem najlepszym produktem firmy NUK jest elektroniczna opiekunka control+. Zostawiając dziecko same w pokoju mogę bez obaw gotować obiad czy sprzątać.Funkcja odpowiadania dziecku umożliwia stały kontakt z nim na odległość.Czysty dźwięk,wyświetlacz LCD,poziom naładowania baterii,zasilacz.Jest tego naprawdę dużo więcej.Regulacja głośności i co moim zdaniem jest bardzo przydatne-czujnik temp.w pokoju dziecka! Po prostu rewelacja. Niania posiada lampkę i kołysanki którymi mogę sterować ze swojej sypialni. Cena również jest przystępna. Polecam taką nianię każdym rodzicom.Michalina.
    michalinatajak21@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem najlepszym produktem firmy NUK jest elektroniczna opiekunka control+. Zostawiając dziecko same w pokoju mogę bez obaw gotować obiad czy sprzątać.Funkcja odpowiadania dziecku umożliwia stały kontakt z nim na odległość.Czysty dźwięk,wyświetlacz LCD,poziom naładowania baterii,zasilacz.Jest tego naprawdę dużo więcej.Regulacja głośności i co moim zdaniem jest bardzo przydatne-czujnik temp.w pokoju dziecka! Po prostu rewelacja. Niania posiada lampkę i kołysanki którymi mogę sterować ze swojej sypialni. Cena również jest przystępna. Polecam taką nianię każdym rodzicom.Michalina.
    michalinatajak21@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej ze wszystkich produktów NUK przypadł mi do gustu wspaniały sterylizator NUK 2 w1.Według mnie to najlepsze urządzenie z dostępnych na rynku.Może być używany do sterylizacji parowej oraz do gotowania na parze.Umożliwia jednorazową sterylizację do 5 butelek wraz z akcesoriami w ciągu 15minut.Jest to jak najbardziej ekologiczna sterylizacja za pomocą pary wodnej.Jeszcze dodatkowo można gotować posiłki dla dziecka na parze.Dla mnie to urządzenie jest najlepsze i praktyczne. Agnieszka. kroltartak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Butelka FIRST CHOICE 150 ml to mój ulubiony produkt NUK. Moją córeczkę karmię piersią ale kiedy czasami wychodzę z domu moje mleko podaje malutkiej mąż. Szukałam butelki, która umożliwia łączenie karmienia piersią i butelką. Okazuje się, że butelka NUK FIRST CHOICE 150 ml jest do tego celu idealna.
    Do butelki standardowo dołączony jest smoczek w rozmiarze 1M czyli przeznaczony dla maluszków od urodzenia w celu podawania mleka modyfikowanego. Ponieważ ja podaję córeczce w butelce NUK własne mleko lub wodę dokupiłam smoczek NUK FIRST CHOICE 1S czyli ten z mniejszą dziurką. Cena tego smoczka to zaledwie 7,45 zł. A ten drobny zakup pozwolił mi dopasować butelkę NUK idealnie do naszych potrzeb. Dla mnie to wielki plus, że do butelki NUK FIRST CHOICE mogę dokupić dowolny smoczek a nawet ustnik – niekapek. Dzięki temu butelka NUK będzie nam służyła bardzo długo i będzie „rosła” razem z Paulinką.
    Smoczek do butelki NUK ma anatomiczny kształt z szerokim oparciem dla warg, który przypomina matczyną pierś podczas karmienia. Antykolkowy system zastosowany w butelce NUK minimalizuje połykanie powietrza przez maluszka podczas karmienia i chroni w ten sposób przed wystąpieniem kolki. Kolejne zalety butelki NUK FIRST CHOICE to łatwość napełniania, mycia i trzymania oraz wyraźna podziałka, która dokładnie pokazuje ile zjadł maluszek.
    Na koniec dodam jeszcze, że moim zdaniem butelki NUK FIRST CHOICE dzięki atrakcyjnym i oryginalnym zdobieniom są najpiękniejszymi ze wszystkich dostępnych na polskim rynku!

    kow222@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, serdecznie dziękuję za wyróżnienie. Myślałam, że nic z tego nie będzie, bo nie dostałam żadnej wiadomości :) No i nie wiem dlaczego myślałam, że będzie nowy post o wynikach ;) Dobrze, że tu zajrzałam. Niestety nie mam pojęcia co powinnam teraz zrobić, gdzie się zgłosić (formularz na Nuk'u już jest niedostępny...), oj boję się, że zaspałam... Jadzia, jadzia_sm@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie. ;)
      Proszę o podanie adresu do wysyłki na mojego maila: panna0ceanna@gmail.com

      Usuń
  17. Witam,
    Maila wysłałam i nadal spokojnie czekam. Ķiedy mogę się spodziewać? Pozdrawiam, Jadzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, w terminie do którego trzeba było się zgłosić do mnie mailowo, wysłałam adresy do firmy NUK. Ja nie wysyłam produktów.
      Napiszę do firmy, jednak z tego co wiem, już dawno smoczki zostały wysłane.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  18. W takim razie bardzo niefajnie wyszło... Przykro mi...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty