Domowy tort

 
Domowy tort- to najlepszy wybór- dokładnie taki w smaku jak chcieliśmy, dokładnie z takich sprawdzonych produktów, o jakich myśleliśmy. Ja od dwóch lat, na każde nasze uroczystości, piekę torty osobiście. Nieskromnie muszę przyznać- że wychodzą mi wyśmienite.

Przepis na biszkopt- każdy musi sobie znaleźć własny. Ja próbowałam wielu przepisów ale ten z menu Dorotki na youtubie okazał się być najlepszy.

Kremy natomiast wymyślam sama. Baza jest zwykle ta sama: mascarpone i śmietana 30%. Potem już wedle uznania... pokruszona chałwa, prince polo,owoce....

Wielu produktów używam jak zawsze od niezwadnej firmy : SKWORCU , dodaję wtedy wiórki kokosowe, orzechy, groszki z czekolady, miód. Wybór jest duży :)

Kwestia dekoracji to gust każdego indywidualnie. U mnie w zależności od osoby, są torty tynkowane na surowo, zdobione z grafiką na opłatku, z jadalnymi kwiatami, ociekającą polewą czekoladową. No inspiracji jest bez liku w internecie. W sklepach są nawet gotowe masy plastyczne, z których można ulepić cuda.

A Wy lubicie domowe torty, czy też zamawiane? ;)
 

Komentarze

Popularne posty