Fit Gofry- pyszne i chrupiące

 


Często na diecie największym problem było dla mnie, nie jedzenie powszechnych produktów. Miałam wyobrażenie, że wszystko co FIT będzie jedynie wyglądało podobnie- a smakowo nawet w kilku procentach nie będzie przypominało, docelowego produktu. Owszem początkowo moje eksperymenty często lądowały w koszu, jednak ciężka praca popłaca i na mojej Fit liście jest mnóstwo dań, którymi zajadają się nawet ci, którzy na diecie nie są. Dziś jeden z tych przepisów. Wreszcie mam fajne, słodkie, chrupiące GOFRY. Łapcie przepis.

Składniki:

- 2 jajka

- 20g mąki ziemniaczanej

- płaska łyżeczka proszku do  pieczenia

100 g zmiksowanych na mąkę płatków owsianych

-150g mleka

-1 łyżka miodu - ja użyłam od Skworcu

- 2 psiknięcia olejem w sprayu


Najpierw dobrze wymieszajcie składniki suche, dopiero później dodajcie całą resztę. Gotowe ciasto odstawicie na chociaż 5-10 minut- zgęstnieje. Następnie wylejcie na gofrownice - smażcie około 2-4 minut- zależy od mocy Waszej gofrownicy. 

Z podanego przepisu wychodzą mi 3 gofry.






Komentarze

  1. na bank zrobię. obserwuję Cię na INSTA i Twoja przemiana to jest coś spektakularnego! Motywujesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie. a płatki można czymś zastąpić?

    OdpowiedzUsuń
  3. robiłam je z twojego insta- super pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego nie działa profil na instagramie? Jest tylko wiadomość..."Kliknięty link mógł być uszkodzony lub strona mogła zostać usunięta."
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A widzisz... zmieniałam nazwę u nie zaktualizowałam:) dzięki, jutro to zrobię

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka jest nowa nazwa instagrama ???

    OdpowiedzUsuń
  7. Instagrama jak nie było, tak nie ma. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak wiem, moja wina... jeszcze nie spielam tyłka. Sorka.
    Jutro do tego siadam obiecuje.
    Wpisz sobie w Ig panna0ceanna i mnie znajdziesz :) tu widnieje pod stara nazwa, dlatego nie wchodzi z automatu

    OdpowiedzUsuń
  9. "Przepraszamy, ta strona jest niedostępna"
    Nie wiem co jest nie tak. Dalej nie działa. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. A powiedz mu w którą ikonkę Ig na stronie klikasz? Może jakąś jeszcze przeoczyłam. Zmieniłam dwie i otwierają się one poprawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na ikonkę Ig. Druga z prawej gdzie jest ramka "Social Media". Wyskakuje od razu komunikat, że strona jest niedostępna. Na samym Instagramie w zakładce "szukaj" wpisuję Twój profil "panna0ceanna" i tylko wyskakuje hashtag z Twoją nazwą na której nic nie ma. :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty