60 dni!



Dwa równe miesiące.. Tyle zostało do przeistoczenia się naszej dwuosobowej rodziny w trzyosobową ;)

60 dni- umownie rzecz jasna. Teoretycznie zostało nam mniej, bo termin porodu od dłuższego czasu utrzymuje się na 31 sierpnia, a licznik ( 60 dni) jest ustawiony na poród 5 września.

Ciekawe kiedy ten maluszek przyjdzie na świat. Skrycie liczę- że może upodoba sobie datę 15 sierpnia. Dla nas to szczególna data, od tego dnia jesteśmy razem. Byłby to cudowny prezent od Antoniego dla rodziców. No ale wiadomo, nie wszystko jest tak jakbyśmy chcieli i planowali ;))
 ( chociaż baaaardzo nie chcę przenosić ciąży- oj bardzo! )


Jakiś czas temu pisałam, że Mały rusza się " grzecznie". To już nie aktualne.
Antoni wierci się, uderza w moje żebro- upodobał sobie tylko po prawej stronie. Przemieszcza się, powodując przy tym fale na moim brzuchu. Wczoraj Ruchy te widzieli wszyscy goście, rodzina, na imieninach mojego Taty.  Później Antek upodobał sobie leżenie po prawej stronie, przez co mój brzuch przybrał dziwne kształty. Po lewej stronie było pusto i wklęsło, a po prawej wypukłości jak .. ;D Taki mały zbój ;)

Życzę Wam miłej niedzieli, a ja spadam robić obiadek. Dziś dożywiamy Męża, Anny. ;]


Komentarze

  1. Czytając Twój tytuł zerknęłam ile nam dni zostało... tylko 17! Aaaaaaa!!!

    Pewnie będziecie mieć pełnego energii synka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17? Uuu kiedy to u mnie będzie taki wynik na liczniku ;DDD

      Usuń
  2. Maks też lubił prawą stronę, jak się okazało tu znajduję się jego pupa, bo dość szybko ułożył się do pozycji wyjściowej.
    Pamiętam jak pisałam o swojej"50",a tu już ostatni miesiąc i tak samo jak Ty, nie chciałabym "przenosić"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już malutko Ci zostało. ;)

      Między nami miesiąc różnicy jest, niby mało, a jednak taki ogrom mi się wydaję.

      Usuń
  3. U nas Lenka wolała stronę lewą :)
    jejku, ja pamietam jak odliczałam dni,a tu już Lenka ma 7tygodni :)

    śliczny brzusioo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;-)

      Ja będę spokojniejsza jak wkroczę w 37 tydzień ;-);-)

      Usuń
  4. no to widzę że mamy podobny termin , ja mam na 7 września , zobaczymy kto pierwszy ;)

    http://stan-mama-tata-dziecko.blogspot.com/2013/07/szkoa-rodzenia-czesc-2.html

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas 31 dni do planowanego terminu porodu chodż to licznik daty porodu z okresu czyli 7sierpnia , a termin z usg 28lipca wiec zobaczymy:) w każdym bądź razie nie dużo zostało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leci nie? ;-) będę żyła Twoim porodem, a potem nadejdzie czas na mnie ;-)

      Usuń
  6. u nas jeszcze 53 dni...
    pewnie aktywny Antoś będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień do przodu jesteś ;-)

      Już mało zostało!

      Usuń
  7. Moj synus tez po prawej stronie dupcie wypinal. Moj brzuszek byl bardzo nieproporcjonalny Hehe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty