Promocje w jednym miejscu.

Pisałam Wam ostatnio, jak obkupiłam Antka na wyprzedażach online- Tutaj.
" Skakałam" po internecie,  wchodziłam w pozapisywane zakładki, strony, sklepy, by znaleźć przecenione ciuchy.
Powoli mieszało mi się wszystko i nie wiedziałam, czy daną stronę już przeglądałam, gdzie jeansy były tańsze, a gdzie bluzy.
Natrafiłam ostatnio na stronę Allsales, gdzie w jednym miejscu mamy wiele sklepów, min:
- Nike

W Allsales znajdziemy najnowsze promocje z dobrych sklepów online dla dzieci, kobiet i mężczyzn.
Strona  pozwala na łatwe przeglądanie i wyszukiwanie interesujących nas produktów. 
Klikamy na przykład " Spodnie dla chłopca" i wyświetlane zostają nam wszystkie spodnie w promocji, możemy wybrać interesujący nas rozmiar, procentową wartość promocji, markę i cenę od- do.
Liczę, że do Allsales zgłosi się więcej firm, przez co w jednym miejscu będę miała wszystkie promocje swoich ulubionych sklepów.
Dla zabieganej matki, która ceni każda wolą chwilę - to cudo! 
Lubię takie udogodnienia, dlatego dzielę się tym odkryciem z Wami ;)
Znacie? Lubicie?





Komentarze

  1. Brakuje mi tu kilku fajnych sklepów, ale faktycznie jest to fajne rozwiązanie.
    Zwykle natrafiamy na nie, kiedy już pomęczylismy się i zamówilśmy co nie co..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A których sklepów brakuje najbardziej? ;)

      Usuń
    2. mi np brakuje :
      Smyk,
      Zara. ;)

      Usuń
  2. Fajna sprawa, naprawdę! Ja również tracę mnóstwo czasu obskakując te wszystkie sklepy w poszukiwaniu promo. Dodaję do zakładek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty