łóżka dla dzieci - mebleM4.pl


Szukasz pomysłu na fajne meble, łóżka do pokoju dzieci, które nie zagracą pokoju, będą praktyczne i zmieszczą się na małym metrażu? Mam coś dla Ciebie! Pokój moich dzieci właśnie przechodzi metamorfozę. Stopniową i zajmie nam to jeszcze kilka miesięcy ale pewne zmiany już wprowadzamy w życie. Zobaczcie moje pomysły.



Kiedy mieszkanie jest małe, trzeba szukać ciekawych i praktycznych pomysłów na zagospodarowanie pokoju. Znam niestety ten ból i chociaż mam nadzieję, że za jakiś czas będziemy mieć coś większego, to w chwili obecnej muszę projektować wszystko tak, by było najlepiej jak się da. Kilka tygodni temu natrafiłam na firmę meblem4.pl która przykuła moją uwagę. Łóżka dziecięcemeble dziecięce , fotele rozkładane to tylko część ich asortymentu. Jednak tym razem skupiałam się na pokoju dzieci więc to te produkty interesowały mnie głównie. Szukałam czegoś co zajmie mało miejsca i będzie praktyczne. Rozmyślałam nad łóżkiem piętrowym - jednak Antek ma lęk wysokości i nie chciał się w żadnym wypadku na nie zgodzić.Szkoda, bo ja jako dziecko zawsze marzyłam o piętrowym łóżku ze zjeżdżalnia. Myślałam, że to marzenie każdego dziecka. Antoś jednak nie reflektował takiego rozwiązania. 

Myślałam również o łóżko dwa w jednym, czyli w dzień mamy jedno, standardowe łóżeczko, a na noc wysuwamy z szuflady drugie łóżko, dzięki czemu mamy dwa spania. Pomysł ok, tylko Marysia jeszcze za mała na takie cuda to raz, dwa mieliśmy takie pojedyncze łóżko i właśnie kilka miesięcy temu się go pozbyliśmy bo zajmowało za dużo miejsca w dzień. Mamy bowiem w pokoju dzieci jeszcze jedno łóżko rozkładane na którym śpimy my odkąd jest Marysia i odkąd Antosiowi ona już nie przeszkadza. Dochodzi szafa narożna w zabudowie, komoda, mała szafka, regał, stolik i krzesełka, łóżko Marysi i było długie łóżko Antka, które tu trochę wadziło. Dodatkowo jego łóżko stało pod oknem, gdzie zimą było dość chłodno ( unikam grzania) - a nie mieliśmy go jak przestawić. Wpadliśmy więc na pomysł by je sprzedać, a Antoś zacząłby spać na tym naszym dużym łóżku. Niestety Antoś nie chciał na nim spać sam więc raz to ja i Maria, raz Arek spaliśmy z nim na zmianę. Męczące to było. Szybko zreflektowaliśmy się, że dziecko potrzebuje swoje łóżko, bo takie migracje po nocach nas wykończą.




Główkując i rozmyślając co tu robić by nam wszystkim było najlepiej, dostaliśmy olśnienia dzięki firmie meblem4.pl , która w swojej ofercie ma fotele rozkładane. Przecież to idealne rozwiązanie, pomyślałam. Łóżko piętrowe ma szerokości około 190cm łącznie, łóżko wysuwane również, a sofa jednoosobowa ma około  95cm. Ekstra! Minusem dla mnie łóżek piętrowych i rozsuwanych jest fakt, iż dziecko śpiące na górze/ na  wysuwanej części - nie ma swojego kąta. Dlatego wolę w przyszłości Marysi kupić też fotel co łącznie- (postawione obok siebie) da nam 95x2=190cm  czyli tyle ile tamte modele łóżek, a każde z nich będzie miało gdzie usiąść, bawić się, czytać, siedzieć z koleżankami/kolegami. No szalenie podoba mi się to rozwiązanie.  
Jednak by dowiedzieć się jaki model wybraliśmy, jak wygląda, jak się go rozkłada, musicie poczekać cierpliwie na kolejny post. Wtedy skupię się na nim i podzielę się moimi uwagami ;)







Komentarze

  1. U nas piętrowe, od urodzenia drugiego maluszka. Znakomite rozwiązanie, choć są też minusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak miałaś na dole łóżeczko dla maluszka tak? No ja też myślałam własnie nad piętrowym tak a powiedzmy 4 lata, bo potem to już nie bardzo mi się to widzi ( choć to tylko moje zdanie ;) ) .
      Też masz mniejsze mieszkanko, czy po porostu tak Wam było wygodnie?
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. 38 m2. :) maluszek miał łóżeczko drewniane, ale ponieważ w ogóle w nim nie spał, to rozmontowaliśmy. Jak tylko starszak powiedział, że jest gotowy spać u góry, maleństwo zaczęło spać na dole, z zabezpieczeniem. Dzieci mają lat 5 i 7, łóżko dobrze nam służy nadal.

      Usuń
  2. Po pierwsze bardzo fajny blog;)Po drugie zgadzam się, że czasem trzeba "kombinować" ad metrażem. Ja dla dzieci uwielbiam Ikeę, bo jest całkiem wytrzymała i mają też szereg fajnych rozwiązań jeśli chodzi o mały metraż. Aktualnie córeczka ma łóżko z Ikei półpiętrowe typu KURA i jest bardzo zadowolona. Plusem jej jest to, że można jak najbardziej wsadzić tam materac na dole dla drugiego szkraba. Kuzynce tak się spodobał ten pomysł, że jej dzieci po wizycie u nas chciały właśnie to łóżko. I teraz 5 latek śpi do góry, a 15 miesięczna córunia na dole i są bardzo zadowoleni. U nas na początek druga dzidzi jak się pojawi za jakieś 2 mieś. będzie z nami przez rok minimum w sypialni. A przewijak jest razem z komodą, a jak mała wyrośnie z przewijaka to jednym ruchem podnosi się go do góry i robi się coś na wzór sekretarzyka nad komodą;)Jak dla nas super rozwiązanie;)pozdrawiam całą czwórkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciekawe rozwiązania ;) super! Również serdecznie pozdrawiamy!

      Usuń
  3. Super! czekam na relację bo też szukam łożka dla córki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fotel! że też ja na to nie wpadłam! serio wygodny taki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta Druślutego 24, 2017

    O coś dla mnie ;) mam dwa pokoj 38 metrów i ciężko mi pomieścić wszystko ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 44 i też mi ciężko ten temat ogarnąć ;(

      Usuń
  6. bąbelkowolutego 24, 2017

    bardzo fajna strona i spoko ceny. Ja zaś myśle nad piętrowym. U nas chyba to nalepiej by było własnie takie łózko kupic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piętrowe łóżka też mają ;) Generalnie bardzo miła i sprawna obsługa ;)

      Usuń
  7. Ale czadowe to łóżko wóz strażacki. Mój Michaś padłby ze szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mój Antoś też by oszalał ze szczęścia ale miejsca brak ;(

      Usuń
  8. tylko czy pomyśleliście jakim zabójstwem dla kręgosłupa dziecka jest takie łóżko ze zwykłą gąbką? dobrze dobrany materac a takie łóżko to nie do porównania

    OdpowiedzUsuń
  9. Te łóżeczka są naprawdę bardzo pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny dzięki za komentarze, za nie długo będę na etapie wybierania łóżek dla Naszych trzech pociech, więc na pewno tu zajrzę jeszcze;-) zapraszam też na mojego bloga www.kuzniahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty