Fit sernik - jednoporcjowy

 




Dieta, redukcja, nie musi oznaczać rezygnacji ze słodyczy czy spotkań towarzyskich.

Moja przygoda z odchudzaniem trwa już ponad rok i przez ten czas nauczyłam się, tak gotować, by było to smaczne, estetyczne i porównywalne do tego co jadłam przed dietą.

Dziś mam dla Was przepis na sernik jednoporcjowy. Lećcie do Pepco po kokilki i róbcie od razu kilka sztuk. Będzie pysznie!

Składniki:

- 1 jajko

- 200g serka skyr naturalnego

- 35g budyniu śmietankowego bez cukru

- dowolne słodzidło ( ja używam erytrytolu od Skworcu)

- 50g chudego twarogu

- 20g malin

- KRUSZONKA: 10g masła, 20 mąki, słodzidło


Wszystkie składniki na ciasto blendujemy na gładką masę. Wlewamy do kokilki. Na górze układamy maliny, a na nie wysypujemy przygotowaną kruszonkę.

Całość pieczemy 40 min w 190 stopniach.

Smacznego!







Komentarze

  1. o ten przepis też extra. Zrobię z porcji x4 i na większą blaszkę to będę mieć na 4 dni do pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty