Edukacyjny Rebel w odsłonie świątecznej.

 


Mamy wiele ulubionych gier, przygodowe, zręcznościowe, edukacyjne.  Wiele pozycji mamy w wersji dla dzieci i w wersji dla dorosłych, jak gra Wsiąść do pociągu. Gry nigdy nam się nie nudzą, więc dokręcamy kolejne półki, wyznaczamy kolejne miejsca i dokładamy nowe. W tym roku na grudniowe dni zawitały do nas 3 nowe gry. Jakie? Zobaczcie sami.

Seria Brainbox  przywędrowała do nas na koniec naszej domowej walki z COVIDem. Ucieszyliśmy się ogromnie, bo nie dość, że dostaliśmy coś zza zakazanego dla nas na kilkanaście dni świata, to jeszcze mieliśmy czym zająć nasze znudzone od siedzenia domu dzieci, a konkretniej dziecko- Antka.




Seria BrainBox to edukacyjne gry marki REBEL. Do wyboru macie kilka pudełeczek dostosowanych wiekiem i materiałem do odbiorców. My wybraliśmy zestaw dla Antka. Pierwszy pakiet matematyczny: Matematyka oraz Matematyka plus oraz drugi zestaw na temat Świata.

Na początek pod lupę wzięliśmy prostszy zestaw matematyczny. Spodziewałam się szczerze mówiąc mega łatwizny, patrząc na podręczniki czy książki dla dzieci w wieku wczesnoszkolny. Bardzo ucieszyło mnie gdy zobaczyłam elementy mnożenia, dzielenia, potęg... bo Antek jest właśnie na takim etapie. Co prawa liczby które w tej części się dzieli czy mnoży to głównie liczby jednocyfrowe ale dzięki temu fajnie utrwalamy to co Antoni umie w znacznie wyższym zakresie liczbowym. 


Znajdziecie w tym BrainBoxie nie tylko dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie czy potęgi, a także figury geometryczne, ich nazwy i rodzaje, podział na kąty, czy też pojęcia takie jak objętości , pieniądze, czas. Wszystko jest fantastycznie wyjaśnione przez piękne rysunki, karty są twarde, porządnie wykonane, a na ich tyle znajduje się zawsze 8 pytań na temat tego co ukazuje rysunek na przodzie.


Analogicznie , kolejne pudełka BrainBox - Matematyka Plus praz Świat, posiadają takie same zawartości. Różnią się oczywiście treścią. W Matematyce plus, dzieci poznają już liczby do milionów, liczby rzymskie, liczby sześcienne, mnożenie i dzielenie pisemne,  kolejność wykonywanych działań itp. 



Cieszę się, że wybrałam pudełka matematyczne w różnych zakresach. Są bowiem, rzeczy, które robimy z Matematyki plus, a są takie, które Antek poznaje dopiero dzięki matematyce podstawowej. Dlatego jeśli Wasze dzieci w matematyce są choć troszkę lepsze od materiału szkolnego, polecam kupić dwa zestawy i doskonalić ich umiejętności,  mieszając poziomy trudności, tak jak robimy to my.

Każda gra ma takie same zasady, więc to tylko kwestia wyjęcia kart z rożnych pudełek i mieszanie dowolnie zestawów dostępnych na stronie marki Rebel. Pudełka wg mnie są na każdą kieszeń, kosztują bowiem kilkadziesiąt złotych, są także promocje, dzięki którym można za niewielkie pieniądze skomponować dzieciom fajny zestaw. W gry może grać jedna osoba jak  i więcej graczy. Ja mogę tylko polecić Wam BrainBoxy- myślę, że się nie zawiedziecie :)

Komentarze

  1. Ja lubię od nich harego i doble:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu Asia , jak super, że wróciłaś. Ja tyle rzeczy dzieki Tobie kupilam. Pisz częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieliście koronawirusa ? I jak?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że to nie dzięki tym tabliczkom Antek się nauczył że 100*100 jest 1000!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie , Iwona. Przejezyczenie. Ale Ty to jak taki typowy Polak. Nie ważne, że 5 razy podal inne przykłady z poprawnym wynikiem, raz się pomylil i dzięki temu jesteś szczęśliwsza, bo nie było idealnie i masz powód się doczepić. :) ja tam jestem z niego dumna, Ty nie musisz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale trzeba mieć nudne życie i wredny charakter, żeby napisać taki komentarz jak ten z pomyłka przy mnozeniu. Współczuję dziecku, które musi być wyśmiewane przez własną matkę za każdy popełniony błąd, a jak każde człowiek- na pewno je popełnia. Przykre!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty