Książki, książeczki, bajeczki.


Są takie książki którym oprzeć się nie mogę i mimo uginających się od nich półek, zamawiam kolejne i kolejne...  Dziś przedstawię Wam nasze najnowsze dwie pozycje.



Przygody Alicji w Krainie Czarów- książka moim zdaniem Top Must Have każdego dziecka. Książka magiczna, przenosząca nas w przepiękny świat, pełen magii. Jako dziecko uwielbiałałam jak mi ją rodzice czytali, a także kochałam pewną fabularną wersję tej książki i ubolewam, że nie mogę jej teraz znaleźć by ją ponownie obejrzeć. Dlatego nie mogłam przejść obok tej książki obojętnie. Wiedziałam, że muszę ją mieć w swoim domu. Książka jest pięknie wydana, w twardej oprawie, okraszone pięknymi ilustracjami.
Jest to zapewne jedyny wypadek w dziejach piśmiennictwa, gdzie jeden tekst zawiera dwie zupełnie różne książki: jedną dla dzieci i drugą dla bardzo dorosłych. "Alicja" dla dzieci jest opowiastką pełną niezwykłych przygód, zdumiewających bohaterów, zabawnych wierszyków i nagłych zwrotów akcji, zupełnie zrozumiałych i przyjętych w królestwie bajki. "Alicja" dla dorosłych jest (…) arcydziełem, którego myślą przewodnią jest analiza umysłu ludzkiego pogrążonego we śnie. 






Maciej Słomczyński




Atlas miast Polski-  Zbiór 30 miast z różnego regionu naszego Kraju. Dzięki niemu możemy poznać słynnych ludzi, przepiękne, niezwykłe budynki.  Już po przeczytaniu wszystkich ciekawostek kilku miast Antek stwierdził, że chce do niech pojechać i zwiedzić właśnie te wymienione punkty.  Tak więc, Atlas ten to super przewodnik dla naszych małych odkrywców. 


Wszystkie miasta są ciekawie opisane, mają przepiękne ilustrację i  od razu zachęcają by je odwiedzić. Sama nie byłam w wielu jeszcze miejscach i najwyższa pora to zmienić. Ruszymy śladami Atlasu miast Polski na wyprawę przez nasz kraj.


Komentarze

Popularne posty