Cat Stax - gra dla każdego.


Uwielbiamy gry, to wiecie. Piszę o tym czy to na blogu, czy to na Instagramie czy też Facebooku.  Są jednak chwilę kiedy przyznaję się, nie zawsze mamy czas by zagrać z Antkiem w jakąś grę. Wtedy On marudzi, my się denerwujemy i atmosfera w domu robi się gęsta. Znalazłam na to extra patent.
Mianowicie- Gry jednoosobowe.


Cat Stax to właśnie jedna z takich gier. Od 7 lat, dla jednej osoby, z kilkoma wariantami poziomu trudności. Każda z nich tyczy się takiego samego celu- ułożenia na planszy wszystkich dozwolonych kotów, które zapełnią ją w zgodny z daną planszą sposób - to wcale nie jest takie proste!

 Na każdej karcie- z jednej strony znajduje się  plansza, ilość kotów potrzebna do rozwiązania zagadki i oznaczenie poziomu trudności, a na odwrocie karty znajduje się rozwiązanie zagadki.
W pudełku znajdziecie 44 plansze. Intelektualna zabawa gwarantowana.
U mnie się sprawdza  i dzięki takim oto grą dla 1 osoby, mam czasem chwilę na samotną, ciepłą kawę, kwadrans na ugotowanie zupy, obranie ziemniaków, powieszenie prania. Każda matka wie, że takie kilkadziesiąt minut spokoju to zbawienie :)

Grę znajdziecie na www.rebel.pl

Komentarze

  1. Ja też uwielbiam takie gry. Jednak nie zawsze jest ten czas by się oderwać i grać w gry z dzieckiem dokładnie wtedy kiedy ono się tego domaga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje babelkowoczerwca 25, 2019

    mamy tą grę - kupiliśmy jak udostępniłaś ją na Insta na story. Twój Antek w mig to złapał i kupiłam dla mojego Staśka. Powiem Ci, że w szoku byłam. Ja czasem siedzę, myślę, jak co ułożyć, a on raz dwa i kotki na planszy leżą :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty