Skaczące jajeczka


Kocham tą radość gdy przychodzi kurier, kocham pisk i szybkie otwieranie paczki. Tym razem kolejna gra, która daje nam masę śmiechu i i ciekawych widoków.

Masa śmiechu gwarantowana jeśli wybierzecie tak jak my grę Skaczące jajeczka. U nas Antek płakał ze śmiechu jak widział nas powyginanych albo sam musiał pod szyją ukryć 3 jajka. Fajne jest to, że jest to gra ruchowa i nadaje się zarówno dla najmłodszych jak i dla starszych. Starsi mają większą fantazję przez co śmiechu jeszcze więcej, no słowo daję, aż łzy lecą.

 Na czym polega gra?
Każdy rzuca białą kością i umieszcza jajka w wylosowanym na kostce miejscu. Antek miał dar do wyrzucania jednego i tego samego miejsca, przez co musiał biedny pod szyją utrzymać 3 jajka.
Jajka trzeba trzymać przez cały czas trwania rozgrywki. W kolejnych rundach ponownie pierwszy gracz rzuca kostką i wszyscy starają się wtedy jak najszybciej wykonać polecenie wylosowane na kostce. Ten który zrobi to pierwszy wygrywa jajko.
Gra kończy się gdy gracz zdobędzie 5 jajek, bądź gdy zabraknie ich w pojemniku - wtedy wygrywa ten który ma ich najwięcej.



Tak jak mówiłam gra przynosi dużo śmiechu, dzieci mają frajdę i zawsze to inna forma gry i zabawy.
Ja markę REBEL uwielbiam i jestem jej wierna od lat!

Komentarze

  1. lubię te Twoje zestawienia gier, gorzej mój mąż, bo potem zamawiam hahah ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jesteś pierwszą osobą która mi to pisze ;D ale ja też tak mam, szczerze mówiąc. Patrzę u koleżanek blogowych na coś, a potem siup do koszyka ;D

      Usuń
  2. widziałam filmik z tej gry, od samego patrzenia uśmiech na twarzy się pojawia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to prawda. Podczas grania to już w ogóle emocje gwarantowane. ;)

      Usuń
  3. Sara mama trójkilutego 11, 2019

    Kupione! Dzieci bawią się w najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty