Nie do pary - bo nuda nie jest dla nas.


Może nie wyglądam ale nie lubię nudy. Mimo, iż często chodzę w ciemnych kolorach, to lubię mieć ciekawą bieliznę, fajne skarpetki, czy ładne paznokcie.  Dzieciom wyszukuję także oryginalnych, pomysłowych ubrań, z ciekawymi wzorkami, nadrukami.  Tym razem zaopatrzyłam nas w extra skarpetki i już wiem, że kolejne zamówienie trzeba składać, bo mam niezły niedosyt.



Na stronie na której kupiłam skarpetki można znaleźć szalenie duży wybór niebanalnych skarpetek dla całej rodziny. Od dłuższego czasu chodziły za mną pewne modele, na których punkcie oszalałam. Do mojego koszyka trafiły : wypasione skarpetki damskie, skarpetki męskie, skarpetki świąteczne oraz dla Antosia i Marysi.
Po zamówieniu paczki, przebierałam nogami i czekałam niecierpliwie na dostarczenie paczki.  Jednak już są, już cieszą oko. Co ciekawe, teraz jak zakładam dzieciom skarpetki do pary, to jest oburzenie.Nie chcą takich nosić. Stawiamy więc na mieszanie par.

Skarpetki są świetne, doskonałej jakości i w extra motywach. Idealne właśnie dla ludzi,którzy lubią się wyróżnić w sposób nie banalny.  Skarpetki dla dzieci, które wybrałam były za niecałe 15 zeta. Oczywiście nie omieszkałam zamówić im takich samych par, a i dla siebie również.
A co!
Całą rodziną będziemy tak chodzić.

 Najbardziej popularne chyba są skarpetki arbuzowe - widziałam z nich wiele instagramowych i blogowych dzieci. Faktycznie są obłędne- zwłaszcza na żywo. Moimi ulubionymi są także buraczki i Arkowe maszynki i żyletki do golenia. Fenomenalne ;D
A Wy, lubcie takie cudeńka?




Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty