Stylizacje Bon prix.

Piękna pogoda za oknem, to i chce się fajniej ubierać. Zarzucamy kurtki, płaszcze i pokazujemy modne ubrania. Dziś pokazuję Wam moje dwie stylizacje.



Ubrania z Bonprix uwielbiam, co zapewne widać, bo co jakiś czas o nich piszę. Mam na przykład ulubione spodnie od nich, które z dumą muszę przyznać, co zamówienie, zamawiam mniejsze. Czerwona bluzka z bon prix jest extra! Prana już milion razy, nadal trzyma fason, nie rozciąga się, nie mechaci, nie traci koloru. Bardzo ją lubię, zresztą ostatnio bardzo lubię wszystko co w paski. 
Jeansy wyszczuplające to już moja trzecia para i będę je zamawiać ciągle. Uwielbiam je za wysoki stan, który maskuje ewentualny brzuszek, bądź po przejedzeniu pozwala zakamuflować ten wydęty. Spodnie świetnie opinają ciało i podnoszą pupę. R E W E L A C J A!



Kolejnym moim hitem są spodnie 7/8, które również są z serii wyszczuplające. Od nastoletnich mam kompleks nóg i chyba od liceum nigdy nie założyłam spodenek bardzo krótkich. Spodnie za kolano są więc idealnym rozwiązaniem dla mnie w wiosenne i letnie dni. Te spodnie są bardzo przewiewne, cieniutkie i mega miłe w dotyku. Mają super materiał- który w ogóle się nie mnie i nie obchodzi. Polecam je zamawiać rozmiar mniejszy niż te co się nosi.
Shirt bon prix wyświetlił mi się akurat na stronie główniej kiedy składałam zamówienie i bardzo mi się spodobał nadruk na bluzce. Miliony kropeczek plus ściągacz który sprawia, że bluzka fajnej się układa. Nie było chyba osoby która widać mnie w tej bluzce nie zapytała gdzie ją kupiłam. ;)
Idzie lato i właśnie przeglądam ofertę Bon prix dla dzieci i już przepadłam. Zablokujcie mi internet ;D No dobra, najpierw pójdę zrobić im przegląd szafy i zobaczę czego im potrzeba!




Komentarze

  1. Fajne stylizacje, bardzo spodobała mi się ta bluzka w paski😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta bluzka w paski! 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja Kochana 💓

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Świetna stylizacja ! Podoba mi się ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta stylizacja spodnie jak dla mnie są świetne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, też czasami zamawiam ciuchy z bon prix 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie ta stylizacja ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Bon prix moim zdaniem ma bardzo fajne rzeczy, mysle, że kazdy może wybrac tam coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie! Super jest ta ćwiekowana (czy to nadruk?) bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty