Gry dla całej rodziny!


Gry i zabawy towarzyskie to super forma spędzania razem wolnego czasu. My uwielbiamy czytać książki, grać w ciekawe gry czy wymyślać przeróżne zabawy. Dziś chcę pokazać Wam coś dla dzieci i coś dla dorosłych. Coś dzięki czemu ćwiczymy wzrok, spostrzegawczość i refleks. Zobaczcie sami.



Firmę REBEL znam od dawna i zachwycam się ich grami już jakiś czas jak dobrze wiecie. Tym razem wybrałam u nich dwie kultowe gry. Jedną dla nas ( choć nadaje się także dla dzieci) druga dla dzieciaczków. Dobble Auta 3 to gra, którą Antek pokochał od razu. Mnie ona szalenie cieszy z kilku powodów:
- Małych gabarytów i możliwości zabrania jej WSZĘDZIE
- Możliwości super fajnej zabawy
- Możliwości gry w dwie osoby czy też pięć osób



Pamiętam jak pierwszy raz otworzyliśmy grę i Antek podekscytowany zaczął wyciągać karty, a ja stopowałam go, mówiąc, że muszę poczytać zasady gry ( a czasem owe zasady są tak trudne, że czyta się je 3 razy). Tutaj wszystko poszło expresowo i nim Antek zdążył poukładać karty, ja już znałam zasady wszystkich możliwych mini gier. No i wtedy się zaczęło. Wytężenie wzroku, szybka, zwinna ręka i zabawa na całego. O rety ile my w to gramy ostatnio to nie jestem w stanie zliczyć. Mamy jeszcze inne wersje Dobble i tak na zmianę gramy, spędzając razem czas i bawiąc się z przyjemnością. Polecam Dobble na prezent, bez okazji, na święta, mikołajki… na co tylko chcecie. Znajdziecie wersje dla małych, jak i tych dużych. Wybór ogromny. My zamówiliśmy właśnie trzecią wersję do domu.






A teraz coś co nam dorosłym przypadło do gustu. Mnie jako kobietę urzekło od raz piękne metalowe pudełko i te bajeczne kolory. Rebel określił tą grę jako dynamiczną grę imprezową i zgadzam się z tym w zupełności. Uważam w ogóle, że granie w ciekawe gry podczas spotkań towarzyskich to super sprawa. Kiedyś grywałam w takie gry ( nie liczy się Alkochińczyk ;D )i z chęcią powracam do tych czasów, do tych tradycji, zwyczajów.
Cel gry? Zebranie 5 identycznych par kart.
Banalne? Otwórz pudełko i jak nie dostaniesz oczopląsu to jesteś mistrz!





Karty są dwustronne, mega kolorowe, bajecznie piękne i szalenie do siebie podobne. Podobne ale nie identyczne! W tym cały myk. Znalezienie tych par wcale nie jest tak proste jak mogłoby się wydawać. Poza tym zasady gry są takie, że to, iż znalazło się parę i ją zakryło nie oznacza, że para ta jest już Wasza! Istnieje bowiem możliwość zabrania tych kart przeciwnikowi jeśli na stole ponownie pojawi się owy wzór. No śmiechu jest tu masa, a oczy niemal wychodzą z orbit by odnaleźć takie same symbole. Polecam Wam tę grę! Z całego serca! 

Komentarze

  1. Super że gry są małych rozmiarów;) można je wszędzie zabrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! to super plus bo gry mogę zabrać wszędzie ;)

      Usuń
  2. Genialne to double!!! My mamy takie klasyczne, ale myślę, że tym mój Oliś byłby zachwycony!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! a te pudełka metalowe to strzał w 10tkę, bo mam dość klejenia tych kartonowych pudełek..;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź mi nawet nic nie mów.. z tych kartonowych ciągle mi coś odpada ;D

      Usuń
  4. Uwielbiam serię gier w metalowych pudełkach, świetnie się sprawdzają poza domem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty