Egmont na dobranoc.

Czytacie przed snem? Na dobranoc? Tak by umilić dzieciom ten czas, by je wyciszyć, utulić? U nas ta tradycja trwa już parę lat. Nowości w naszej biblioteczce idealnie nadają się do wieczornych rytuałów. 


Na EGOMONT znaleźć można wszystkie prezentowane  tu nowe pozycje książkowe. 
Serię książek Akademia Mądrego Dziecka uwielbiamy bardzo ale nowości Na Wsi i W Domu są przecudne. Ruchome elementy rozbroiły mnie totalnie i sama osobiście z wywieszonym językiem, z radością oglądałam strona po stronie. Marysia dotychczas miała do czynienia z książkami typu, otwierane okienka, rozkładane elementy po rozłożeniu stron ale z tego typu książkami zetknęła się po raz pierwszy i zachwyciła się nimi tak samo jak i ja.

Nowa kolekcja bajek oraz bajki 5 minut przed snem to książki, które o 3 dniach mamy już wykute na pamięć. Antoś z wielkim zainteresowaniem słuchał przygód Sidermana, ukochanych Aut oraz Binga.  Potrafi zacytować wybrane fragmenty, które najbardziej mu się spodobały i zapadły w pamięci.  Książki pisane są fajnym językiem, a opowiadania zaciekawią nawet najstarszych. 

Książek o przygodach Basi mamy w domu kilka, jak więc zobaczyłam te nowości na EGMONT, to wiedziałam, że musimy je mieć. Serio muszę się zacząć rozglądać za nowymi półkami na książki, bo inaczej nie wiem gdzie będę je trzymała ;D No ale wracając do Basi, to w Wielkiej księdze słów nasze pociechy mogą nauczyć się znaczenia wielu słów, ich interpretacji oraz tego, że czasem jeden wyraz nie musi znaczyć tego samego dla wszystkich ludzi. Książka jak zwykle pisana jest w sposób szalenie ciekawy i nie zabraknie w niej edukacji, nauki, rozrywki oraz masy śmiechu. Natomiast w książce Basia i tablet nasza bohaterka wraz z Jankiem mają do czynienia z tabletem. Ciekawa i pouczająca lekcja ich spotka przy użyciu tego urządzenia. Historia zawarta w książce może pomóc dzieciom zrozumieć, dlaczego mu rodzice ograniczamy im dostęp do telewizji, komputerów, telefonów, tabletów.

Z kupowania, zamawiania książek nie zrezygnuje nigdy. Te dla dzieci zwłaszcza szczególnie mnie kuszą, a gdy widzę zainteresowanie nimi dzieci i tym, że pochłaniamy czasem po kilka książek dziennie to wiem, że inwestycja ta jest warta każdych pieniędzy. Absolutnie! 


Komentarze

  1. Uwielbiamy z córką Akademię mądrego dziecka, szczególnie "Jeden, dwa, trzy...". Z serii o Basi mamy tylko jedną pozycję, ale już widzę, że muszę skompletować wszystkie części :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam problem z książkami - powoli nie mam ich już gdzie trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no ja już oferty półek przeglądam ;D

      Usuń
  3. Nie mam jeszcze dzieci ale z moja kuzynka, często siadamy i czytamy książeczki ")

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestawik, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy sporo książek z Egmontu, córka zawsze je lubiła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty