Świetne książki dla 12latki

Moli książkowych w naszej rodzinie nie brakuje, choć przyznaję się, że ostatnio bardzo mało książek przeczytałam. Antoś uwielbia jak mu się czyta opowiadania, Marysia coraz częściej sama przynosi książki i nakazuje by jej czytać, a Chrześnica Arka sama pochłania ogromne ilości książek. Jest niesamowita. Poza lekturami znajduje czas na przeczytanie wszystkich tomów Harrego od deski do deski i innych książek, które wpadną jej w ręce. Postanowiłam więc, podsunąć je pod nie, kilka nowych pozycji osobiście.

Tradycyjnie wybrałam książki z mojej ulubionej strony czy z Wydawnictwa NASZA KSIĘGARNIA. Zobaczcie sami co trafiło do naszej 12latki ;)

 Wspaniała Gilly to historia o niemal rówieśnicy naszego mola książkowego, która opuszczona przez matkę znalazła schronienie w kolejnej rodzinie zastępczej. Ja oglądałam film o tej dziewczynce i wiele razy wzruszył mnie on do łez. Gilly chce zrobić wszystko by nowa rodzina zastępcza jej nie polubiła, a sama nie chce się do nich przywiązywać. W myślach wyidealizowała sobie własną matkę i wierzy, że przyjdzie taka chwila, taki moment w jej życiu kiedy Ta przyjdzie po nią i ją zabierze. 
Piękna i poruszająca historia, którą warto przeczytać.

Zosia z ulicy kociej, na psa urok - to kolejna książka z serii przygód Zosi i jej szalonej rodzinki. To już 10 część przygód główniej bohaterki. Dzieje się ona od przerwy około świątecznej aż do Sylwestra. Tomik na psa urok to splot śmiesznych wydarzeń w życiu Zosi, a mnie najbardziej podoba się fakt, iż autorka każdy tomik pisze inaczej, różnią się one od siebie, więc nie ma tu mowy o nudzie i monotonii. 
Najwyższa góra, najgłębszy ocean - No kompendium wiedzy totalne. Na każdej stronie dziesiątki informacji i  ciekawa szata graficzna. Wszystkie wiadomości podane są w atrakcyjny sposób, tak by przykuć uwagę dziecka i zainteresować go przydatnymi informacjami. Ja osobiście przyznaję, że nie wszystko co znalazłam w tej książce było mi znane i sama byłam od wrażeniem wielu informacji. Zresztą.. sięgnijcie po książkę i przekonajcie się sami, czy aby na pewno wszystko wiecie ;D


Komentarze

  1. To Wydawnictwo mam wrażenie, że same super książki wydaje! ;) my mamy PUCIA i uwielbiamy go ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. extra! na dzień dziecka zawsze książki kupuje dzieciom w rodzinie, to kuzynce córki już wiem co wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty