Idzie wiosna, szykuj buty

Na punkcie butów dziecięcych mam fioła. Muszą być ciekawe, wygodne, niebanalne. Tak już mam.  Zwykle wybieramy jakieś markowe buty, gdyż ich modele spełniają nasze oczekiwania w największym stopniu. Idzie wiosna, zacznie robić się kolorowo, więc pora rozejrzeć się za obuwiem. 

Przeglądam wiele stron internetowych z butami zanim wybiorę odpowiedni model. Porównuje ceny, patrzę gdzie , na jakiej stronie zamówię wszystko czego potrzebuje ( wtedy odchodzą mi koszty wysyłek z kilku różnych sklepów). Na https://1but.pl/ znalazłam po raz kolejny extra modele. Dla Antka totalnie przepadłam w butach Jordana i gdyby nie ich ceny to zamówiłabym ich dziesiątki, jednak budżet ogranicza, a w tym roku buty trzeba zakupić jeszcze tej naszej panience, więc  szukałam dalej i znalazłam wiele modeli nike, geox, adidas , które spokojnie kupić  można do 150zł. Głównie skupiłam się na butach Antkowych, gdyż Marysia musi buciki przymierzyć i musimy je osobiście wybrać. Ze wszystkich prezentowanych tu modeli moje numer uno to Nike Air Jordan 12 Retro Wool , a tuż za nimi Air Jordan XXXII Bred czyli opcja 4 i 2 od końca.
A Wy jakie marki lubicie? Na jakie buty stawiacie?








Komentarze

  1. Ja jestem wierna butom Nike, moje ukochane są lekkie, przewiewne i ... różowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie syn juz wybiera sam i on chce tylko nike. ma 6 lat i podoba mu się znaczek. Za to właśnie szukam czegoś dla córki, bo to pierwsza wiosna "na nogach"

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te z zdjęcia głównego 😊👌🏼 Obie pary (błękit i czerwono czarne)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne propozycje. U mnie wiosny jeszcze nie widać. Za oknem biały puch, który szybko raczej nie zniknie. Czekam już z niecierpliwością na wiosnę. Wtedy wszystko rozkwita i jest naprawdę pięknie. A buty na tę porę roku, która się zbliża są bardzo ładne. Te, które pokazałaś są trafnymi pomysłami.Miło mi się czytało. Pozdrawiam, Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas butki profilaktyczne, a jeśli w tym nic nie znajdziemy to warunek podstawowy jaki musimy spełnić podczas szukania butków to muszą być za kostkę, wymóg od ortopedy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty