Owocowy deser

Lubię szykować posiłki,robić ulubione dania mojej rodziny. Uwielbiam robić im niespodzianki w postaci słodkich aczkolwiek zdrowych deserów. Teraz popularne są u nas desery owocowe, który przygotować można w 2 minuty.



W kuchni, kiedy mam spokój i nikt nie wisi mi u nogi, lubię oddać się bez reszty przyrządzaniu posiłków. Zamyślam się wtedy, dumam, marzę.  W tamtym roku tak się rozmarzyłam przy nadziewaniu kaczki, że godzinę później zamawiałam na polspray.com.pl wałki malarskie, taśmy, folie i te wszystkie pędzle bo w głowie zrodził mi się wówczas pomysł na nowy wystrój w pokoju dzieci.  Arek stwierdził wtedy, że zakazuje mi gotować, bo jak on dla chwili przyjemności podniebienia, musi potem 3 dni pracować to on o suchym chlebie i wodzie wytrzyma ;D No ale umówmy się, ja też czasem interes w tym mam, by stać w tej kuchni często po parę godzin nie? A pokój sam się nie odmaluje... Ale minął już rok.. a ja robiąc deser, którego przepis znajdziecie poniżej, wpadłam już na pomysł małych przeróbek w domu. Myślicie, że mąż mnie zabije? 


Teraz już łapcie przepis na deser owocowy - tylko postarajcie się zablokować myślenie, robiąc go... bo jeszcze wpadnie na pomysł remontu i  Wasi panowie będą mieli do mnie pretensje ;D

Składniki:
- jogurt naturalny
- dowolne owoce ( u mnie banan i mandarynka)
- granola domowa
- suszone maliny od SKWORCU

Bierzemy wysoka szklankę i układamy warstwami nasze produkty zaczynając od owoców. Na dół ułożyłam plasterki banana i kilka kawałków mandarynki, następnie jogurt, na to granola i ponownie położyłam owoce jogurt, granole. Wierzch polałam resztą jogurtu i posypałam suszonymi malinkami. PYSZNOŚCI!








Komentarze

  1. ojej ale pysznosci!!! a co do remontu to ja też co gotuję to mnie nachodzą jakieś wizje zmian ;d haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami trzeba sobie dogodzić :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty