Nowości w naszej Biblioteczce

Tydzień temu do naszej domowej biblioteczki wjechały 3 nowe pozycje książkowe.  Dwie z nich wybrałam z myślą o Marysi, jedną dla Antoniego. Wszystkie trzy przypadły nam do gustu, a jedna w szczególności, bo dzięki niej, nasz syn każdego dnia tworzy cuda, poznając przy tym cyferki, uczy się rysować oraz wykonuje polecenia z danego zadania.

Wydawnictwo Nasza Księgarnia wydaje tak cudne książki, że żal ich nie zamawiać. Pięknie wydane, ze starannie wykonanymi ilustracjami i często w atrakcyjnych cenach. Książki kuszą mnie, ilekroć nie wejdę na ich stronę, mam ochotę zamówić kolejne egzemplarze. 
Tydzień temu przybyło nam ich sztuk trzy. Wybraliśmy:
- Mamusie z dziećmi
- Tatusiowie z dziećmi
- Absolutnie fantastyczne połącz kropki

Seria Mamusie i Tatusiowie z dziećmi urzekła mnie. Pięknie wydane czarno-białe książeczki pokazują zwierzątka z rodzicami. Marysi szalenie przypadła do gustu zwłaszcza seria o tatusiach i każdego dnia wyciąga ją z półki i nakazuje by opowiadać strona po stronie co na nich się znajduje. Podobają mi się tego typu książki, gdyż Antoś nie umiejący jeszcze czytać, jest w stanie bawić się z Marysią, opowiadać jej i tłumaczyć sam z siebie to co znajdzie wewnątrz.
Książki aktualnie są w promocji i kupicie je na stronie wydawnictwa za 17,50zł/sztuka.

 Antoni ma niesamowitą zdolność uczenia się. Wierszyki na różne uroczystości  zapamiętuje po 1-2 powtórzeniach. Języka angielskiego uczy się błyskawicznie, a instrukcję gier wystarczy, że raz mu przeczytamy i wie co co w nich chodzi - gdzie często my, musimy czytać je jeszcze raz, bądź analizować każdy punkt powoli. Ostatnio dopytuje o liczby. To, że do 20 umie liczyć o wiadome ale chce iść dalej i ciągle pyta, co jest dalej i dalej...  Uczymy się więc liczyć po polsku i po angielsku. Dodatkowo Antek chętnie odczytuje liczby na przykład z zegarka cyfrowego. Nie potrafi przeczytać jeszcze, że:
-45- to czterdzieści pięć, natomiast powie po prostu cztery-pięć.
Pomyślałam więc, że teraz jest ten moment na kupno kropkowanek. Zaczynałam mu je wdrażać gdzieś pół roku temu ale wtedy nie interesowały go zbytnio cyfry i wydałam je dalej. Teraz wybrałam w Naszej Księgarni taką kropkowankę z ponad 100 zadań do wykonania i widzę wielką radość w jego oczach, kiedy rysuje kartka po kartce. Wie już, jakie liczby po sobie następują, choć nie wszystkie potrafi wymówić poprawnie. Cieszy się, kiedy udaje mu się połączyć odpowiednio kropki i wykonać poprawnie zadanie.
Absolutnie fantastyczne połącz kropki do kupienia w promocji za 23,90zł.
Śmiejemy się, że trzeba tę jego zdolność do uczenia się i zapamiętywania wykorzystać i może już będziemy ćwiczyć go na lekarza czy prawnika. Może i on się poszczyci kiedyś taką własną stroną jak na przykład gptogatus.pl i będzie jak oni dumnie świadczył usługi prawne. Pamiętacie zapewne jak rodzice mówili... idź na lekarza, prawnika.... no to teraz zaczynam ich rozumieć ;D Trochę po czasie.
Swoją drogą na powyższej stronie znaleźć można kancelarie w całej Polsce. Można zatem czerpać  pomoc z zakresu:
  • Doradztwo Prawne i Reprezentacja
  • Audyty prawne, podatkowe i optymalizacja podatkowa
  • Zarządzanie wierzytelnościami i windykacja należności
  • Wdrożenia zmian prawa
  • Szkolenia prawne
Swego czasu myślałam, nawet o studiach w tym kierunku, jednak życie weryfikuje nasze plany i często decyduje za nas. Jednak jak widać kancelarii jest masa, więc niemal w każdym mieście znaleźć możemy należytą pomoc w danej dziedzinie.


Komentarze

  1. Extra ksiązki! Prawnikiem chciałam być ale nie wyszło ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. A ja właśnie szukałam czegoś dla mojego 4latka na ferie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam, nie wywierajcie presji na to, żeby został lekarzem. Tak skrzywdzić człowiek powinien się tylko i wyłącznie sam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedziała co wiedziała 😂😂 się odezwała samotna 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedziała co wiedziała 😂😂 się odezwała samotna 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty