Co pod choinkę dla chłopca,dziewczynki i dorosłych?

Nadchodzą Mikołajki, a Wraz z nimi wielki zawrót głowy, co tym naszym szkrabom podarować. Ja jestem już w tej komfortowej sytuacji, że Antoś jasno określił swoje typy.  Mam dla Was trochę inspiracji prezentowych, a nóż coś wpadnie Wam w oko! ;)

Prezenty dla chłopca.

1.CYRK mini basic klocki konstrukcyjne 760 szt. - Plus-Plus
2. LEGO DUPLO Klocki Jaskinia Batmana
3. Kidizoom Smartwatch DX
4. Grzyby oraz Opowiem Ci mamo co robią Dinozaury
5. VTech - Tablet Przedszkolaka

Dla dziewczyny.
1.Tomy, zabawka do kąpieli, Ośmiorniczki
2.RÓŻOWY TALERZYK z podkładką 2w1 Mini Mat Pastel - EZPZ
3. Kolejka Mój mały zestaw HAPE
4. Dumel Discovery, Odkrywczy domek, zabawka interaktywna
5. LEGO DUPLO, Klocki Pociąg z cyferkami

Dla mężczyzny. 
1. KOSZULA MĘSKA TOMMY HILFIGER
3. Zegarek męski Kazar
5.MONOGRAM IMIĘ - GRAWEROWANA KARAFKA

Dla kobiety.

Komentarze

  1. Dumel Discovery, Odkrywczy domek, zabawka interaktywna posiadamy i gorąco polecamy jest rewelacyjny :) Dla mojego męża zegarek i koszula zawsze prezent trafiony :) A dla moich dziewczynek starsza chce Lego Friends :) A młodsza zadowolona będzie ze wszystkiego. Dla mnie idealne byłaby taka CHIODO PRO SOFT ZESTAW Z LAMPĄ LED

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty! zestaw do paznokci to by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te Twoje zestawienia, zawsze tu coś znajdę ;d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty