Najlepsze zakupy z BonPrix ever!

Lubię zakupy online. Często zamawiam w bonprix, jednak teraz, za niewielkie pieniądze wybrałam produkty rewelacyjne pod każdym względem. Jeśli zastanawiałaś się nad ich zakupem, poczytaj moją opinię i biegnij szybko, póki jeszcze rozmiary danych produktów są dostępne! ;)

1. Sukienka ze stretchem, długi rękaw -  Sukienka R E W E L A C J A! Wystąpiłam w niej na urodzinach Antka ale niestety żadne zdjęcie nie wyszło ostre, wyraźne i nie mam Wam na tą chwilę jak pokazać jak się w niej prezentuje. Zrobiła jednak wrażenie duże na gościach, na Arku. Cena za nią to niecałe 40 zł i jestem z niej szalenie zadowolona. Polecam ! Bierzcie swój rozmiar.
2. Poszewki na poduszki LOLA- Poszewki bardzo porządne. Wykonane z grubszej tkaniny. Mają taki jakby efekt minky bym powiedziała. Są miłe w dotyku, fajny, żywy kolor. Prezentują się super!
3. Bermudy z miękkiego dżinsu - Tutaj polecam brać rozmiar mniejszy. Ja wzięłam 116( Antek teraz taki ma) i są troszkę za luźne, więc będą na przyszłe lato. Materiał przeboski. Milutki, bez zbędnych usztywnień.
4. Dżinsy "power- stretch - push up" - No i hit! Bałam się tego zamówienia, bo jednak spodnie zwykle przymierzam zanim kupię, ze względu na dość nieproporcjonalną sylwetkę. Jednak nie zawiodłam się. Są tak boskie, że myślę by kupić drugą parę w rozmiarze mniejszym - wszak kuźwa na diecie jestem i chudnę, nie?! Rewelacyjnie maskują brzuch, przez wysoki stan, nie spłaszczają pupy na placek olbrzymich rozmiarów, a unoszą ją do góry. Brałam swój rozmiar, choć widzę, że zostały już same większe rozmiary. Mam nadzieję, że wejdą jeszcze do katalogu ponownie i wtedy wykupię je osobiście ;)
Były to moje najlepsze zakupy w BonPrix ever!

Komentarze

  1. Ja mam problem z punktem 4. Wpisałam w wyszukiwarkę, i to co mi wyskoczyło na pewno nie wygląda tak jak spodnie z Twojego combo. Tu bardziej jak jegginsy, a tam mają poszerzone nogawki. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij w link ( pogrubioną czcionkę) podlinkowałam do konkretnego modelu ;) Mają zwężane nogawki. Spodnie się extra na moje kształty!

      Usuń
    2. dzięki, ale ze mnie trąba. ;p potrzebuję takich właśnie, dokładnie, wyglądają na fajne, tylko poczekam na mniejsze rozmiary. ;(

      Usuń
    3. ja też czekam na mniejsze rozmiary właśnie ;)

      Usuń
    4. widzę, że doszły rozmiary ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam ich ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie wyglądają bomba. Mój brzuch po ciąży wygląda dość kiepsko( delikatnie mówiąc) i spodnie z wysokim stanem są extra wybawieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię bonprix i u mnie też właśnie o najnowszych zakupach w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty