Dzielenie pokoju z rodzeństwem. Strefa chłopca. Część I.

Gdy dzieci odmiennych płci mieszkają w jednym pokoju, sprawa urządzenia ich wspólnej przestrzeni jest szalenie trudna. Długo rozmyślałam jak ten pokój urządzić, by każde z nich miało swoją strefę. Wiele jeszcze przed nami ale niektóre zmiany już zostały wprowadzone w życie. Zobaczcie sami !

Półka na resoraki, to moja miłość od pierwszego wejrzenia. Zobaczyłam i wiedziałam, że musi być nasza. To gadżet, który podoba się każdemu, kto tylko wejdzie do naszego pokoju. To centrum dowodzenia Antka i jego super resoraków, a przy okazji super ozdoba pokoju, która stworzyła tym samym kącik idealny dla chłopca. Półkę możecie dostać TUTAJ. Nasz Tir przyjechał do nas w pewien sierpniowy słoneczny dzień, który okazał się być mało szczęśliwy dla Antka. Dzień wcześniej wplątał on w swoje włoski magiczną plastelinę. Płacz, ból i łzy, a w efekcie ogolenie na łyso. Kto nie widział- odsyłam na nasz INSTAGRAM. Nie mogłam się zupełnie przyzwyczaić do nowej fryzury Antka, On sam chyba też nie czuł się dobrze w takich krótkich włosach, co dało się wyczuć w jego humorze tego dnia. Z ratunkiem przyszedł jednak kurier, który dostarczył nam ową półkę. Radość była ogromna.  Półka powieszona została nad Antkowym łóżkiem, dzięki czemu od razu stworzyliśmy sobie w głowie wizję kącika typowo chłopięcego. Wiele mebli zniknie z pokoju za jakiś czas ( jak np. to wielkie Ikeowskie łóżko) dzięki czemu pokój zyska na wyglądzie, a my będziemy mieć większe pole do popisu mając większą przestrzeń do dyspozycji.


Kilka tygodni przed pojawieniem się na ścianie półki Tira, malowaliśmy pokój, by trochę odświeżyć ściany.  Po zawieszeniu extra gadżetu pomyśleliśmy o wkomponowaniu w tą ścianę czegoś co nada jej fajny charakter i chłopięcy akcent. Znalazłam w internecie Niezwykłe tapety 3D,  jest to extra serwis, który  ma wszystko to co potrzebne do odświeżenia, odnowienia, nadania owego świeżego powiewu ścianom, szafom, stolikom... W serwisie Pixers możemy znaleźć miliony ciekawych wzorów, od dziecięcych, przez młodzieżowe, aż do tych dojrzałych , dorosłych. Jak dla mnie to miejsce to magia. Siedziałam niemal dniami i nocami i przeglądałam strona po stronie wszystkie wzory, nie mogąc się zdecydować. Ciężki to był wybór. Pewnego dnia dostałam jednak olśnienia. Trafiłam na to, czego szukałam. Transformersy, piękne misie i coś... co zobaczycie w kolejnym poście, a teraz niech zostanie tajemnicą.  Zamówione cuda przyjechały do nas po kilku dniach. Nawet nie chcecie wiedzieć, jakie były piski i okrzyki radości Antka, kiedy ujrzał te cuda od Pixers na swojej ścianie! Ich jakość jest rewelacyjna, a aplikacja szalenie prosta. W 20 minut wykleiłam wszystko co wykleić miałam, a efekt końcowy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.  Zobaczcie sami, część pierwszą ( kolejna w przyszłym tygodniu)!









Stolik Ikeowski też dostał nową szatę dzięki Pixers. Jego biały blat był już poobijany, zarysowany i szukałam nowego wyglądu. Teraz nasze oczy cieszą piękne zwierzątka, które fantastycznie zamaskowały niedoskonałości. ;)


Kilka gadżetów, półka, dodatki od Pixers i ściana Antkowa w sposób automatyczny i naturalnym stała się jego kątem, miejscem.  Ma fajnych akcent chłopięcy, co cieszy nas najbardziej, bo szalenie trudną rzeczą jest pogodzić fakt iż w jednym pokoju mieszka i chłopczyk i dziewczynka, którym trzeba stworzyć ich własną przestrzeń. Antka kącik nie jest zrobiony w 100%, jeszcze wiele miesięcy minie, zanim z pokoju wyjadą meble, a na ich miejsce wjadą nowe, tworząc jego własne centrum dowodzenia, jednak małym krokami jesteśmy już do przodu. Za klika dni pokażę Wam kącik Marii, który właśnie jest na etapie prac. 

Komentarze

  1. Wszystko mi się podoba, począwszy od półki na resoraki (mój ma też już niezłą kolekcję tych autek), poprzez żółć na ścianach (lubimy ten kolor w dziecięcych pokojach), aż po stoliczek, który ma 'słodką' dekorację :) świetne połączenie detali dla rodzeństwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Półka na resoraki to mistrzostwo świata! Bardzo mi się podoba!
    Stolik zajmuje miejsce numer II :)
    Ja dzieliłam pokój z siostrą - dwie dziewczyny to zdecydowanie łatwiejsze rozwiązanie :)
    Czekam na drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stoliczek wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty