Czytamy na dobranoc i nie tylko


Odkąd pojawiła się Marysia, czytamy znacznie więcej. Jest to dla mnie forma zabawy, spędzenia czasu z synem, rozwoju, edukacji. Karmiąc Marysię mogę poświecić również czas Antkowi, czytając mu książki. Ostatnio na nowo powrócił również rytuał czytania przed snem. Do naszej biblioteczki zawitały dwie nowe pozycje książkowe, zobaczcie sami jakie.


 Wydawnictwo NK- Nasza Księgarnia ma na swoim koncie wiele nowości. Mnie szczególnie wpadły w oko dwie pozycje:
Tajemnicze zniknięcie detektywa Pozytywki oraz Dom nie z tej ziemi.

Powiem Wam książka super. Fajna akcja, ciekawe historie i ładne ilustracje bardzo przypadły nam do gustu. Bardzo fajne jest to, iż każdy rozdział to osobna zagadka. Dzięki temu na przykład przed snem wiemy odkąd dokąd czytać. Zwykle jest to jeden rozdział, czasem dwa. Książkę przeczytaliśmy już całą, jednak jak to z dziećmi bywa, jak coś im się spodoba to potem wałkuje się ten temat tygodniami, wiec Szalony Pan Detektyw zostanie z nami na długoooo ;)


Najważniejsze pytanie to " co się stało z detektywem" ?. Antoś snuł wiele wizji i rozwiązań dzięki czemu poza treścią w książce została użyta jego wyobraźnia dzięki czemu "dopisaliśmy" w naszych głowach do tej historii kilka nowych rozdziałów. 
Gorąco polecam książkę zarówno dla chłopca jak i dziewczynki, a aktualnie na stronie NK możecie zakupić ją w promocyjnej cenie 19,99zł.



W każdym mieszkaniu, w każdych czterech kątach masa tajemnic się ukrywa. Jedne mniej , drugiej bardziej ciekawe. Jedne radosne i pozytywne, inne mroczne i przerażające. Tak też jest w książce " Dom nie z tej ziemi" . Chciałabym opowiedzieć Wam wiele o tej książce jednak nie chcę zdradzać wielu tajemnic i sekretów. Znajdziemy w niej  dziewczynkę o uroczym ( oczywiście, że tak!) imieniu Marysia. Ukryta w krzakach dziewczynka obserwuje dom po drugiej stronie ulicy. Daniel- chłopczyk, który poznaje Marysie nie może zrozumieć, co ciekawego jest w oglądaniu w ukryciu domu.Zaintrygowany tym chłopczyk planuje poznać tajemnicę, którą ukrywa owy dom.


Antoś słuchał bajki z otwartą buzią i długo nie zajęło nam przeczytanie książki. Pochłonęliśmy ją momentalnie. Nie ukrywam, że i ja byłam bardzo zaciekawiona tym spotka nas na kolejnych stronach. Mimo, iż książka przeznaczona jest teoretycznie dla dzieci od 10 do 14 lat to i mojemu pierworodnemu przypadła bardzo do gustu. Jej aktualna cena do 23,99zł. Polecam.


Komentarze

  1. "Dom" bardzo mnie ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  2. super! bardzo lubię czytać synkowi na dobranoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę już więcej zaglądać do takich wpisów - bo całe nasze rodzinne dochody pójdą na książki, a na obiad będziemy jeść tynk ze ścian ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałam tego wydawnictwa...

    OdpowiedzUsuń
  5. My też lubimy czytać, ja już mam zakaz kupowania książek, więc bibliotekę odwiedzam teraz bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne fajne propozycje książkowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty