Ubrania z sieciówki dla chłopca



Przyznam, że ubrania dla Antka kupuję głównie w H&M oraz Reserved. To tam wydaję fortunę jak tylko zaczną się promocje. Na dzieci mogę wydać nawet swoją kasę z urodzin, swoje karty podarunkowe, wszystko. Nie muszę chyba wspominać, że jak wychodzę na shopping by wreszcie coś sobie kupić wracam obładowana po uszy kolekcjami KIDS ;D. 

Poniżej znajdziecie kilka inspiracji, głównie z firm, które goszczą w komodzie i szafie Antka. Za kilka dni pokażę Wam inspiracji dla nasze Marie.  Nie wiem czy też tak macie ale kiedy zamawiam coś dla tych moich pociech to sama buzia mi się cieszy z radości.  Teraz tyle tych cudowności jest, że człowiek ma w czym wybierać, gorzej z cenami, bo niektóre firmy chcą za zwykłe produkty tyle kasy, że głowa mała. Dlatego ja zaopatruję się często w wyprzedażowych kolekcjach w wymienionych już sieciówkach. Kupuję też z wyprzedzeniem, czyli gdy magiczny napis Sale zagości w sklepach po świętach- kupuję ubranka na przyszły zimowy sezon. ;)
A teraz zaprasza na małe inspiracje.


1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6 


1  |  2  |  3  |  4  |  5


1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8


Komentarze

  1. A ja lubię bardzo odzież F&F ;) jakość i dość rozsądna cena, a na wyprzedażach bajka.
    Ja w tym roku zaszalałam - głupio to zabrzmi - pierwszy raz od urodzenia starszej kupiłam sobie zimowe buty - jaka to wygoda mieć porządne, sportowe obuwie zimą! Decathlon I love you!Ps. I kurtkę sobie też kupiłam! Sobie, nową rzecz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię Ale mam do tego sklepu dość daleko A online już nie ma 🙁 eh

      Usuń
    2. A decathlon kocham za darmowe wysyłki ❤

      Usuń
  2. też kocham hm! za ceny głównie i jakość.. kappahl jest spoko aleeeee ceny nie z promocji to porażka ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. na walizkachlutego 01, 2017

    moje gusta ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty