Bon prix dla dzieci.



Co jakiś czas zamawiam ubrania w Bon- prix. Zwykle zamawiałam je dla siebie, czasem coś dla Antosia. Teraz postanowiłam głównie sprawdzić ofertę dla niemowląt. Ciekawi wyborów? Zapraszam.


Tym razem moje typy padły głównie na dział niemowlęcy, gdyż chciałam przetestować właśnie produkty z tej grupy. Jestem bardzo zadowolona z wyborów. Wybrałam produkty dobre jakościowo, o fajnych modnych wzorach, których nie widzę na co drugim dziecku. Dodatkowo zaopatrzyłam Antosia w kilka bluzek i bokserki, których już sztuk kilka w naszej komodzie gości. Zamówiłam też dwie takie same bluzki dla dzieci z napisem I love Dad. Jedna na 56, druga na 110. Mam pomysł na fajne zdjęcia naszych pociech- taka mała- mini sesyjka się szykuje. Jeśli zastanawialiście się nad zamówieniem produktów z tej strony z kategorii dziecięcej, to mogę Wam ich polecić, kolejny już raz  się nie zawiodłam ;)


Komentarze

  1. lubię u nich zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. Karelinkowogrudnia 30, 2016

    Też u nich zamawiam ubrania głównie dla dzieci i dla siebie piżamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kilka par butów od nich i przyznam, że są dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tylko jedne buty dla Antka od nich ale fajne są przyznaję ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty