Torebka dla mamy


Kiedy byłam w ciąży z Antkiem, nie myślałam o swojej wygodzie i produktach dla siebie, a jedynie o wszelkich dobrach dla Antosia. Jednak chwilę po jego narodzinach, zaczęłam odkrywać braki w swojej maminej szafie. Wkładki laktacyjne zamieniłam na te wielorazowe, niewygodne piżamy na te przystosowane do karmienia, a niepraktyczna torbę na cudo nad cudami prosto od Skip Hop. Teraz ponownie sięgam do ulubionej marki  i w innych odcieniach ( pierwsza torba obfituje w granat) zaczynam przyjemne planowanie, co gdzie będę trzymała. 



W firmie Ekomaluch wybrałam większość produktów do wyprawki Marysieńki, dlatego to tam postanowiłam zamówić moją kolejną torbę od Skip Hop. Kiedy dodałam zdjęcie torebki  na instagramie i facebooku padły pytania, czy nie znudził mi się ten sam model, ten sam krój, ta sama firma? Odpowiedź jest prosta. NIE. A dlaczego?
Dlatego, że mam tą torebkę sprawdzoną, idealnie każda kieszonka, każda przegródka znajduje u mnie zastosowanie. Gabaryty tego cuda są idealne, mieszczą one wszystko to co jest mi niezbędne. Postawiłam oczywiście na inny kolor, co jest normalne, bo w zależności od ubioru, humoru będę sobie mojego Skipka zmieniać do nich adekwatnie.




Co ciekawe, torebka  dla mam wzbudza wielkie zainteresowanie, koleżanek nie mających dzieci, mojej mamy, teściowej, pań w sklepie. To ważne, że możemy jej użyć nie tylko do momentu, aż będzie ona wypełniona produktami dziecięcymi, a i po tym etapie spokojnie, możemy jej używać.



W torbie znajdziecie aż 9 kieszonek; dwie kieszonki z zapięciem magnetycznym, dwie kieszonki po bokach torby idealne na np, butelkę, tylni schowek, gdzie można trzymać przewijak dla dziecka ( dołączony do torby) , dwie kieszonki zamykane na zamek, a w nich mniejsze przegródki.  Dodatkowo torba wyposażona jest w uchwyty, które pozwalają z łatwością przypiąć ją do wózka. Lubię fakturę torby, jest ona wykonana z jakby grubej ceraty dzięki czemu, nie musimy się martwić o jej zawartość i deszcz, śnieg które mogłyby ją uszkodzić.
Jak dla mnie to cacuszko i cieszę się, że trafiłam na tą torbę! Polecam.







Komentarze

  1. Boska ta torba, też mam ja i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ekomalucha mamy dużo produktów i też lubię u nich zamawiać, choć ta torebka trochę droga jak na moją kieszeń ;(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty