Moda na bycie Fit, to FAJNA moda.

Z kim ostatnio nie rozmawiam, każdy zaczyna dążyć do wymarzonej sylwetki, bądź przechodzi na zdrowe żywienie.  Sylwetka Fit, obfitująca w zdrowe odżywianie i aktywność fizyczną stała się modna. Uważam, że to fajna moda, która pozwala poprawić kondycję oraz sprawia, że uważniej przyglądamy się temu co ląduje na naszym talerzu. 

Ja sama walczę o swoją figurę od jakiegoś czasu. Mąż mój z pomocą dietetyka, zrzucił już 10kg,ja z racji ciąży, nie można powiedzieć iż jestem na diecie, po prostu przeszłam na zdrowe odżywianie, a produkty kaloryczne i tuczące zastępuje zdrowszymi zamiennikami. Jednak moja waga jest wysoka i zdaję sobie z tego sprawę, dlatego wiem, że po ciąży będę musiała z pomocą również specjalisty ruszyć z dietą i ćwiczeniami by dość do odpowiedniej wagi.

W dobie internetu można znaleźć wielu specjalistów on-line. Słyszałam również, że (zwłaszcza kobiety) wiele osób z nadwagą wstydzi się pójść do dietetyka i twarzą w twarz opowiedzieć o swoich problemach, wadze, bojąc się oceny i krzywych spojrzeń. Przez internet mam wrażenie łatwiej powiedzieć o swoich słabościach, problemach.

Ja osobiście po ciąży skorzystam z usług Lionfitness. Lionfitness jest nowoczesną platformą dietetyczno-treningową, która pomoże osiągnąć upragnioną sylwetkę oraz poprawić samopoczucie. Codziennie wykwalifikowani dietetycy i trenerzy układają programy dostosowane do indywidualnych potrzeb każdej osoby, stylu życia, preferencji. Odpowiednia dieta zestawiona z dopasowanymi ćwiczeniami zapewnia zdumiewający i trwały efekt. Wyjątkową wartością Lionfitness jest możliwość ćwiczeń na żywo z trenerem!! To co wydaje się być trudne z Lionfitness jest przyjemne i proste! Gorąco polecam i zachęcam do wypróbowania – www.lionfitness.pl  

A już niedługo aż TRZY osoby będę mogły wypróbować  na własnej skórze ich ofertę, gdyż na dniach zorganizuję dla Was wraz z ową platformą konkurs. Do wygrania będą pakiety 12 tygodniowe, które mam nadzieję sprawią Wam wiele radości i przyniosą efekty o jakich marzycie ;) 

Kto będzie chętny na taki konkurs, no kto?



Komentarze

  1. Czekam z niecierpliwością na konkursik :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja parę kg zostało po dwóch ciążach w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie robię nic na siłe, kiedyś chciałam schudnąć to chodziłam na zumbę, treaz po prostu dbam o kręgosłup i lepsze samopoczucie a to dostaje dzięki aktywności fizycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrzucam zbędne kilogramy ćwicząc w domu, zmieniłam też dietę oraz staram się pić więcej wody - kupiłam filtr molekularny z naturalną mineralizacją i mogę pić wodę prosto z kranu - mam własną wodę mineralną :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty