Bonprix na jesień.



Przyszła jesień, przyszedł czas przedszkola, chłodnych poranków, cieplejszych ubrań, a z nimi wymiana garderoby.  Część jesiennej odzieży zakupiłam już w sezonie letnim, na promocjach, jednak część zostawiłam sobie na teraz. By wbić się w trendy, styl i modne wzory. Zobaczcie sami, co  nowego zawitało w komodzie Antka, a co doszło do mojej szafeczki.


Wszystkie ubrania zamówiłam w Bonprix w fajnych cenach oraz w interesujących mnie rozmiarach. Zamówiłam modną bluzę, ocieplane spodnie dla Antka na gumce- by ułatwić mu ich ściąganie i podciąganie w przedszkolu, super modne buty z Batmanem oraz koszule ciążową/ poporodową dla siebie. Bardzo ważne jest czytanie opinii (pomocnych) pod danym artykułem. Klienci wystawiają tam komentarz na temat zakupionych produktów. Często piszą o rozmiarówce dzięki czemu wiemy, czy ubranie zamówić w większym, mniejszym czy aktualnym, noszonym rozmiarze.  To pomocne i pozwala uniknąć wpadek, czy ewentualnych zwrotów. To normalne, że rozmiary w rożnych firmach, sieciówkach różnią się od siebie. Ja już wiem w jakiej firmie jakie ubrania Antek nosi i często różnią się one o rozmiar właśnie.





Bonprix ma w swojej ofercie dużo ubranek dla dzieci, więc niedługo i dla Marysi coś wybiorę wypaśnego. Buty z batmanem robią furorę i kiedy przyniósł je kurier, Antek nie rozstawał się ani z butami,  ani z pudełkiem po nich. Śmiechu było mnóstwo. Te buciki akurat wypadają wg mnie rozmiar większe, więc my pochodzimy w nich na wiosnę ale i tak są numerem jeden tej paczki.




Jak Wam się podobają moje zdobycze? Lubie zakupy on line?

Komentarze

  1. A jak cenowo się kształtują Twoje zdobycze, bo mnie Bonprix kojarzy się z wysokimi cenami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluza 37 zł, spodnie ocieplane na polarku 49zł, moja koszula 45zł i najdroższe buty bo 150zł no ale to tradycja bo buty zawsze drogie i te jesienne i zimowe. Cenowo wydaje mi się bardzo ok ;) wiadomo są droższe rzeczy jak wszędzie ale na każdą kieszeń się coś znajdzie ;)

      Usuń
  2. Buty wyglądają na sztywne. Czy ich podeszwa jest giętka? I drugie pytanie, czy sznurek w spodniach to atrapa czy faktycznie przyciasnia? Boję się tego typu spodni, nigdy jeszcze nie trafiliśmy tak by z pupy się nie zsuwaly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są oki. ;) Co do sznurka to atrapa ale gumka fajnie trzyma się na Antku więc nie mamy z tym problemu ;) - na stronie pod spodniami była informacja, że sznurek to atrapa.

      Usuń
  3. Bardzo fajne ubrania :) bluza całkiem całkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te rzeczy! Tez bardzo lubię Bon prix ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty