Marzy mi się nowe mieszkanie/dom


ŹRÓDŁO: http://apm-development.com.pl/


Jak śpiewała moja ulubienica z dzieciństwa Majka Jeżowska :

Marzenia się spełniają

Tylko stale, stale myśl o nich myśl 
Wszystko, co tylko chcesz 
Może się zdarzyć dziś! 
Marzenia się spełniają 
Tylko mocno, mocno, mocno w nie wierz 
Ściskaj kciuki co sił, oczy zamknij też... 

To nie ważne ile liczysz lat 
Każdy przecież ma swych marzeń świat 
sny tajemnice znają... 

To nie żaden wstyd uwierzyć raz 
Ze czarodziej sfrunie prosto z gwiazd 
marzenia się spełniają! 

Marzenia ma każdy i warto je mieć, warto do nich dążyć.  Kto wie, może kiedyś uda się je zrealizować. Jeśli się chce, bardzo chce, to szanse na nie się podwajają.  Ja marzę o domku, bądź cichym, spokojnym mieszkaniu o fajnym metrażu.  Tak co jakiś czas się rozpływam i daję ponieść marzeniom, przeglądając projekty takie jak te poniżej ;)













A Wy, też macie takie mieszkaniowe marzenie?

Komentarze

  1. Też mi się marży taki domek ale póki co mieszkamy w bloku ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy domek.....cudeńko....ja mieszkam w domu jednorodzinnym, ale marzę o nowym...dlaczego? Bo ten nie jest mój, mieszkamy z teściami i nigdy tak do końca nie poczuję się tu jak u siebie!
    Trzymam kciuki za nasze marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z teściami / rodzicami moimi mogłabym mieszkać ale tylko z osobnym wejściem i całą oddzielną częścią ;)

      Usuń
  3. Do pewnego momentu faktycznie marzyliśmy o własnym domku jednorodzinnym - ale potem jakoś nam przeszło. Uwielbiamy zwiedzać, jeździć, podróżować - więc ostatecznie pewnie i tak nie spędzalibyśmy w tym naszym królestwie zbyt dużo czasu. Niemniej jednak za Wasze marzenia trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już zrealizowałam to marzenie od stycznia ciesze się urokami własnego domu z ogródkiem. Trzymam kciuki marzenia są po to by się spełniały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Własny dom to piękna sprawa :) To jest taki nasz azyl. Życzę, aby Twoje marzenie kiedyś się spełniło :) Może już niedługo? :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może może ;) trzymaj kciuki za wygraną w totka jakąś ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty