Gadżety kuchenne
































W kuchni mogłabym zmieniać dodatki i gadżety średnio co miesiąc. Zresztą jak ktoś mnie zna, to wie, że ja rewolucje w domu, przestawianie produktów, mebli, porządki generalne robię średnio co miesiąc, dwa ;D Dużo osób pytało mnie o dodatki właśnie do kuchni, dlatego postanowiłam pokazać Wam gadżety, które mi się ostatnio spodobały.

Wszystkie produkty znalazłam dziś na stronie : https://www.bellodecor.com.pl/ . Mimo, iż ja ostatnio przeglądam jedynie strony wyprawkowe dla maluszków bądź inspiracje prezentowe dla mojego prawie 3 latka, to dałam radę odnaleźć się dla Was i w kuchennych gadżetach. Łapci garść inspiracji. ;)













Komentarze

  1. Moja siostra lubi gadżety kuchenne, ja byłabym chyba niezła gadżeciara gdybym miała własną kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! Również uwielbiam ciągle coś przestawiać, coś dostawiać itp. Dlatego bardzo fajnie, że poleasz tę stronkę :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie gadżety i takie ciekawe dodatki, niestety często stają się niepotrzebne lub wcale nie pomocne ;) i wracamy do tradycyjnych metod. Aczkolwiek zebrałabym wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo dokładnie! często coś kupuje i potem leży, leży.... ;D

      Usuń
  4. Potrzeba zmiany w domu u mnie też pojawia się często.. jeszcze żeby fundusze pojawiały się częściej :P to by ułatwiło remonty :) Fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty