Zakupy z bon- prix


Zakupy w Bon prix robiłam dawno temu, jeszcze jako nastolatka. Zamówili mi wtedy rodzice boski strój sportowy na mecze siatkówki w których brałam czynny udział. Niestety strój, po pierwszym meczu, zaginął w szatni w dziwnych okolicznościach, jednak dobra opinia o firmie pozostała.

Po latach, przy okazji ciąży, rozglądania się za nową wyprawką dla drugiego maluszka, przypomniałam sobie na nowo o tej firmie. Postanowiłam zamówić kilka rzeczy dla siebie i bieliznę dla Antka, by sprawdzić czy po latach jakość się nie zmieniła oraz czy produkty dalej są godne polecania. Miło się zaskoczyłam.  Materiały z których wykonane były wybrane przeze mnie produkty, mile mnie zaskoczyły. Porządne, trwałe - mimo już kilku ładnych prań. Kolory żywe i dokładnie takie jak na zdjęciach katalogu. Najbardziej bałam się, że nie trafię z rozmiarówką bo jednak co sklep to jest ona inna. Jednak opinie pod każdym produktem, dużo podpowiadają. Dzięki czemu wiedziałam, czy zamawiać coś mniejsze, w swoim rozmiarze, czy większe. Uniknęłam tym samym wpadek i wszystkie ubrania pasują na mnie doskonale.  Zobaczcie co wybrałam: 


Bielizna dla Antka, idealna, materiał milutki, dopasowany do ciałka. Moja koszula nocna bardzo fajna, seksowna i dobrze podtrzymująca nawet duży biust. Koszulki na lato w sam raz, fajne kolorki, dobrze leżą na moim ciele. Jednak największym hitem tych zakupów jest piżamka moja z luźnymi spodenkami typu alladynki. No cudna jest! Uwielbiam ją ;) 
No to teraz pora zamawiać kolejne cuda, skoro wiem, że jakość w Bon prix się nie zmieniała ;)
Kto z Was korzysta z usług tej firmy? Jaka jest Wasza opinia na ich temat?

Komentarze

  1. super! też u nich czasem zamawiam ;) A ta koszula nocna boska! Wygląda bardzo sexy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, jest bardzo ładna ;) - mężowi tez się podoba ;D

      Usuń
  2. krainamilosciczerwca 27, 2016

    nie zamawiałam u nich jeszcze nic, ale jak polecasz, to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś odebrałam paczkę z bon prix, 2 pary dżinsów i 2 bluzki

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo serio? zawsze chciałam zamówić u nich ale odwagi nie miałam ;D spróbuję zatem

    OdpowiedzUsuń
  5. super! Lubię Bonprix! Mam od nich piżamki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula nocna czadowa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno już nic od nich nie zamawiałam - ale ze wszystkich dotychczas zakupionych rzeczy jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też miałam dużą przerwę ale powracam ;D

      Usuń
  8. fajnie ciuszki ;) ja lubię ich spodnie, zawsze wybieram ich odpowiedni rozmiar ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty