Wracają Insta Poniedziałki.





Wracam z przeglądem zdjęciowym dla Was, co poniedziałek. Przyznam, że w ciąży mam różne samopoczucie i nie zawsze mam siłę, by na spacer zabierać ze sobą lustrzankę. Telefon mam zawsze pod ręką, więc przegląd zdjęciowy z całego tygodnia, ponownie będzie gościł na blogu. Będę starała się dodawać tu takie zdjęcia, których nie znajdziecie na moim Instagramowym koncie. Tak więc INSTA Poniedziałki, znowu wracają! 
Do godziny ZERO jeszcze mnóstwo czasu, a ja już rozmyślam, jak w nasze metraże wcisnąć nowego członka rodziny. Gdzie łóżeczko, jak spać, jak w naszym łóżku 160x200 pomieścić 4 osoby (?!?!?!) . W trójkę nam już ciasno, a co dopiero w czwórkę.  Rozmyślam, nad najbardziej korzystnymi rozwiązaniami, zajmującymi najmniej miejsca, nie obciążającymi za bardzo kieszeni. W głowie miliony pomysłów, przed nami mini remont pokoju, malowanie, prawdopodobnie zmiana mebli itp, więc może dzięki temu znajdziemy więcej miejsca  i przestrzeni. Niby się stresuję, trochę przejmuję, a jednak z utęsknieniem czekam, kiedy będę mogła zamawiać, wybierać, szukać, tych cudowności dla maluszka. Ach piękny to czas...
Zostawiam Was tymczasem w klimacie zdjęciowym, a  sama uciekam z dziećmi ( ;D) na spacer. ;)
Miłego poniedziałku!! ;)

Najlepszy <3

 Przez tydzień, jadałam dzień, w dzień. Teraz mam manię na chleb z tostera, z dżemem i kakao <3
Smaki mi się mało co zmieniają ale jak już coś mi posmakuje to jem i jem, aż mi obrzydnie. Teraz z utęsknieniem czekam na bób, jednak cena 18 zł za 250g trochę mnie przytłacza i zdecydowanie poczekam, aż stanieje ;)

Takie pyszności u teściów ;)





Coraz więcej mówi, coraz więcej umie. Zachwyca nas nieustannie. 

Imieninowe. 



Urodziny teściowej z tym tortem, mogłyby być codziennie!


Rolety, które spędzają mi sen z powiek.Dostępne na  http://www.ardeko.pl/ . Wiem, że ta firma ma bardzo dobrej jakości produkty dlatego przeglądam dokładnie ich luksusową  ofertę. by znaleźć coś co sprawi, że w mieszkaniu będzie ciemno, nawet przy rażącym słońcu... Pamiętam, bowiem jak Antek budził się właśnie, przez źle dobrane rolety. Były za jasne i o 5 rano kiedy za oknem był już piękny dzień, on wstawał niczym skowronek i chciał się już bawić. Teraz w jego pokoju mamy ciemne rolety, dzięki czemu nie ma już problem ze spaniem. Jednak w naszym pokoju pojawia się problem. Bo jasno już mamy we wczesnych godzinach porannych. Dlatego podoba mi się oferta tej firmy, pasująca wystrojem i gustami do bardziej eleganckich wnętrz, dzięki czemu odnalazłaby się  salonie, pokoju.

Komentarze

  1. Natalka też gdy zaczęło się robić koło 5 budziła się o tej porze i była gotowa do zabawy. Rolety mamy w kolorze granatowym, ale mimo to w pokoju robiło się zbyt jasno. Na razie nie zmieniamy rolet w obecnym mieszkaniu. Powiesiłam zasłony, które dodatkowo wieczorem rozsuwamy. Do 7 rano Natalka śpi jak nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam u Antka brązowe. Super się sprawdzają ;)

      Usuń
  2. Na kanapie 120x200 wyśpią się 4 osoby (w tym ja, gabarytowo duża) :) oczywiście mamy łóżeczko i drugą kanapę, ale są chwile gdy jest nas czworo w jednym miejscu, więc da się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oł je 30 cm dobre z Was zawodniki ;D Ja to bym poszukała czegoś najchętniej 180 na 200 ;D

      Usuń
  3. PS. A to, że jestem już mistrzem w utrzymywaniu się na krawędzi kanapy to już inna sprawa :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ;D może teraz tak na to źle patrzę, bo w ciąży jestem to boje się " bliskości" by mnie faceci nie skopali ;D jednak myślę o łóżku typu " dostawka" ;)

      Usuń
  4. heh.. bywa u nas 160x200 w czwórkę ;) chociaż ja systematycznie staram się wynosić do swoich łóżek ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty