Jestem kobietą i dbam...





Brakuje mi już czasem sił. Znacie to uczucie, kiedy godzinami robicie coś bezużytecznego, coś co sprawia, że czas ucieka Wam przez palce, a lista zadań na dziś do wykonania wcale się nie pomniejsza? Ja ostatnio znam ten stan doskonale. Częściowo rzecz ta ma miejsce nie z mojej winy, a z powodów zdrowotnych, jednak często łapię się na tym, że tracę cenny czas na pierdołach. Pora to zmienić, pora czerpać z życia więcej, brać garściami i wyciskać ostatnie krople. Jednak by móc w pełni ruszyć z kopyta, trzeba zadbać o ZDROWIE.   Kto podejmuje wyzwanie ze mną?
Kiedy zaczęłam zdrowsze odżywianie nie pomyślałam o badaniach, które powinnam wykonać, by przekonać się czego w mojej diecie jest za mało, czego za dużo. Na własną rękę zaczęłam działać i postępować intuicyjnie. Niestety na efekt tych działań nie trzeba było długo czekać. Oznaki osłabienia, zmęczenie i pogorszenie stanu zdrowia o którym pisałam pojawiły się po jakimś czasie. Seria badań, konsultacji i znaleźliśmy potencjalnego winowajcę.  Teraz z doświadczenia wiem, że rozpoczynając każdą dietę należy się przebadać by wiedzieć czy dana zmiana sposobu odżywiania będzie dla nas korzystna i właściwa. 
Gdybym wcześniej słyszała o akcji " Żyj zdrowo, bądź aktywna" to skorzystałabym z pakietu badań oraz bonu na 60% zniżki na nie- BON do pobrania TUTAJ.

"Pakiety ŻYJ ZDROWO przygotowane dla Pacjentów sieci laboratoriów medycznych DIAGNOSTYKA to propozycja dla osób, które szczególnie dbają o sylwetkę, pragną schudnąć lub planują zmianę dotychczasowego stylu odżywiania na zdrowszy. To również propozycja dla osób planujących wzmożoną aktywność fizyczną z myślą o poprawie szeroko rozumianej kondycji organizmu."


Badania jakie otrzymujemy w tych pakietach pozwolą wybrać najlepszą i najdogodniejszą dietę dla naszego organizmu. 
Pakiety są szczególnie polecane osobom, które:
o                            są niezadowolone ze swojej obecnej wagi i kondycji
o                            bezskutecznie walczą z nadwagą
o                            mają „za sobą” wiele diet i prób zrzucenia zbędnych kilogramów
o                            planują rozpocząć lub zintensyfikować swoją aktywność fizyczną


Dodatkowo nie dość, że korzystacie z fajnych zniżek, to macie szansę na wygranie dwóch nagród:  Weekendu w Spa bądź kosmetyki.



Cieszy mnie to, że powstają takie akcje, dzięki którym ludzie mogą się taniej przebadać, dowiedzieć się więcej na temat stanu swojego zdrowia.  Teraz kiedy wiem, że warto się badać  zanim zacznie się wprowadzać rewolucję w swoim życiu. Zatem jeśli tylko planujecie zrzucenie zbędnych kilogramów, polecam zawczasu zbadać o te ważne aspekty. 
Niedługo na blogu ukażą się również posiłki jakie jadam w ramach diety którą otrzymałam od Ani Dziedzic. 
Trzymajcie się ciepło i dbajcie o zdrówko!

Komentarze

  1. O zdrowiu zawsze powinniśmy pamiętać :)Ja od jakiegoś czasu raz na czas robię sobie podstawowe badania.. ale w tym pakiecie pewnie będzie więcej badań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam wprawdzie wykupionego żadnego specjalnego pakietu, ale ze względu na wcześniejsze problemy zdrowotne badam się regularnie, robię wyniki i systematycznie odwiedzam mojego lekarza w ramach kontroli, żeby odpowiednio wcześnie wyłapać ewentualne niepokojące symptomy. Większość tych rzeczy załatwiam w ramach prywatnych wizyt - ale nie ma przecież takiej ceny, której nie warto byłoby zapłacić za swoje zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to. Też większość załatwiam prywatnie, bo czasem inaczej się nie da..

      Usuń
  3. Anonimowymaja 09, 2016

    A jaki ten winowajca, jeśli można wiedzieć?
    Z jedzeniem niestety trzeba uważać, każdemu co innego szkodzi/wychodzi na zdrowie. Warto się badać, warto też oddawać krew. (ja dzięki temu przyłapałam się na problemach zdrowotnych właśnie, ale już okej) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie Tarczyca choć szukamy dalej i dogłębniej ;)

      Usuń
  4. Fajnie, ale po co płacić skoro takie badania to podstawa raz na rok? I można bez problemu uzyskać skierowanie u lekarza rodzinnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i owszem ale raz na rok nie zawsze wystarcza. ;)

      Usuń
    2. Chodzi mi, że to minimum :)

      Usuń
    3. nie wiem. nie badałam się dotychczas za często poza samą morfologią i moczem.

      Usuń
  5. Ja też się cieszę, że są takie akcje robione. Zdrowie jest najważniejsze wiec trzeba o nie dbać. Ja uważam, że gdy się chce rozpocząć dietę to pod okiem dietetyka, który ułoży dietę i ćwiczenia pod daną osobę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty