Mama modna latem


 Bardzo lubię ten cytat, choć udoskonaliłabym go, jeszcze o odpowiednie ubranie, bieliznę. Tak wiele daje kobiecie odpowiednio dopasowana bielizna, idealnie leżące ubranie i podkreślające jej kobiecość buty.  Nie szata zdobi człowieka jak to mówią, ale owa szata daje pewność siebie, poczucie atrakcyjności  oraz nadaje seksapilu.


Moje ulubione sieciówki już święcą perełkami w internecie i galeriach handlowych.  Sprawiają, że myślami jestem już na plaży, otoczona ciepłymi promieniami słońca. Przeglądając jednak swoją garderobę, tradycyjnie stwierdzam, że nie mam się w co ubrać! No oczywista oczywistość każdej kobiety, ja wiem. Nic nowego nie odkryłam. Jednak Mój ulubiony sklep przyszedł mi na ratunek i już wiem, gdzie spędzę któryś weekend, kompletując potrzebne i brakujące ubrania na nadchodzący sezon.  Poniżej znajdziecie jedynie kilka moich propozycji, ja akurat wybrałam dziś H&M, choć równie wielką miłością darzę Reserved, C&A, Carry, Top Secret...



1. Body ze sznurowaniem - H&M
2. Bransoletka H&M
3. Marynarka z jerseyu H&M
4. Kopertowa spódnica H&M
5. Okulary MaxMara - można kupić w promocji w Westwing
6. Sandały z frędzlami H&M



1. Top  H&M
2. Okulary MaxMara można kupić w promocji w Westwing
3. Kardigan  H&M
4. Spódnica kolorowa  H&M
5.Baleriny H&M
6.Torebka pudrowa H&M




1. Góra od kostiumu kompielowego H&M
2. Kostium kompielowy jednoczęśćiowy  H&M
3. Kostium wzorzasty jednoczęściowy  H&M
4. Dół od stroju kompielowego H&M
5. Mokasyny H&M
6. Wzorzasty Sarong H&M
7. Sandały  H&M



Komentarze

  1. Ale cuda naszukałaś. Mokasyny H&M to jest mój nr 1 w tym roku, i zamierzam je upolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;* o tak! i jeszcze figurkę taką no 38 bym poprosiła do tego ;D

      Usuń
    2. nieee noo ja to nie chce aż tak... ale taka 40stka to byłoby całkiem ok, bo ja przywykłam, do 44 , w porywach do 46 :D

      Usuń
  2. Uwielbiam H&M. Jutro będę we Wrocławiu to może skusze się na jakies buciki :) Świetne propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie H&M też na pierwszym miejscu. To chyba była pierwsza sieciówka, wktórej robiłam zakupy - jak przytyłam heheheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? ja jak przytyłam to ciężko było mi się tam odnaleźć. Bardziej C&A wtedy bądź carry ;)

      Usuń
  4. Ja też bardzo lubie H&M. Tam zawsze coś dla siebie znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę pierwszy zestaw! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne zestawy:-) Tez z fioletowymi okularami cudowny, taki lekki kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy u nich zawsze coś wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy!
    alexanderkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba tez wreszcie powinnam zwalić spodnie. Już długo się w nich "chowam" i zaczynam odczuwać potrzebę zmian

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, ta pudrowa torebka skradla mi serce!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty