Projekt Salon - inspiracje


Kiedy od czasu do czasu przeglądam ofertę Westwing , mam ochotę zmienić wystrój całego mojego mieszkania. Jednak szybko przychodzi opamiętanie i dochodzę do wniosku, że pokój Antka jest piękny, w łazience brakuje jedynie kilku dodatków, a wszelkie zmiany mogą mieć jedynie w salonie i kuchni, gdzie małymi krokami wprowadzamy, małe i duże zmiany. Poniżej chcę Wam pokazać, co planujemy zmienić w tym roku oraz moje typy, jakie wybrałabym na tą chwilę, gdyby tylko miał miejsce jakiś mega przypływ luźnej gotówki.

Niby nic takiego ale kiedy chce się zmieć wystrój mieszkania, bez zmiany mebli, to własnie dodatki będą tu grały pierwsze skrzypce. O Zmianie mebli za 100 zł pisałam TUTAJ , o pięknych krzesłach, czyli  drugiej części PROJEKT SALON pisałam TUTAJ. To co jeszcze czeka mój pokój z aneksem kuchennym, to zmiana dywanu, pewnie koloru ścian, zmiana dodatków na jednolite, dodanie dekoracyjnych poduszek, usuniecie zbędnych, nadprogramowych, powodujących nieład rzeczy, może zmiana oświetlenia, firanek, zasłon. Dużo tego jeszcze oj dużo, jednak mam na to jeszcze kilka ładnych miesięcy. Mój cel to skończyć w tym roku. A firma Westwing i ich inspiracje i akcje promocyjne mi pomagają w tych wyborach ;) Także powoli, do przodu idziemy ;) Będzie cudnie!


















Komentarze

  1. piękna sofa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszki dekoracyjne mogłabym mieć wszędzie, im więcej tym lepiej ale mój facet nie za bardzo i odciaga mnie od takich sklepów hihi. Paolina paolina

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelka ta komoda. Lubię westwing ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy :) Mnie właśnie kusi na jakieś zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty