O przygodzie i książeczce innej niż wszystkie


Wczoraj urodziny mojego cudownego męża. Czas jakby zatrzymał się dla mnie na naszych 18-19 latach i nie mogę uwierzyć, że to już tle świeczek na torcie zdmuchiwać trzeba ;) Dziś święto kobiet, nasz czas, kiedy jakoś tak milej, jakoś tak cieplej, serdeczniej jest.  Jednak nie będę pisała o dzisiejszym święcie, a ja tak przewrotnie niż wszyscy napiszę  o nowościach na naszych półkach. O książkach, których w naszym domu nigdy dość. O książce pełnej przygód i o książce zupełnie innej niż wszystkie.
Wydawnictwo Nasza Księgarnia co miesiąc raczy nas zaskakiwać nowościami. I jak tu nie wybrać kolejnych pozycji do domowej biblioteczki? No jak! Jak tu takie cuda są. Zaczyna mi powoli brakować miejsca na nie i snuję wizję powiększenia regału na książki by móc z czystym sumieniem, zamawiać kolejne, kolejne, kolejne.

W lutym wybrałam dwie nowości :
- " Zaginiony Ocean" - książka, kolorowankach o mocach terapii u psychologa ;D Tak, tak! Serio! Kolorowanie tak drobnych elementów uspokaja, a człowiek nadając barwy jednej stronie, przez czasem 40 minut ma chwilę na zebranie myśli, zastanowienia się nad wszystkim.  Uważam, że ta książka jest idealna zarówno dla małych jak i dużych. Uspokaja każdego i wycisza. Kolorowanie jej jest chwilą relaksu i odprężenia.  Każdą stronę ozdabiać można wedle uznania. Wystarczy ponieść się wyobraźni i możemy otrzymać niesamowite dzieło. 







- " Hej Jędrek! Kto tu rządzi?"- o jednej książeczce z tej serii już pisałam TUTAJ. Tak samo jaki i wtedy, tak i tym razem nie zawiodłam się na niej.  Książka z ciekawą historią, pełna przygód, śmiechu do łez i zabawy. Hej, Jędrek to kolejna seria ciekawych i mądrych historii, które czyta się jednym tchem, z niesamowitą lekkością, płynnością, Jedynym minus jest taki, że książka kiedyś się kończy, a nam pozostaje czekać na kolejną serię przygód szalonego Jędrka ;)



Komentarze

  1. Jak patrzę na tę kolorowankę to od razu mam ochotę pobiec po kredki i malować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombelkowomarca 09, 2016

    Super post! Bardzo lubię Twoje polecenia książek. Zawsze trafione ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspirujesz mnie z tymi książkami! Znowu muszę wydac kasę hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowanki - ja nie mam cierpliwości, ale znam takich, co kolorują całe dnie ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D znam to! Ale czasem potrafię się skupić. Czaaasem ;D

      Usuń
  5. A ja jak patrzę na kolorowankę to od razu tracę cierpliwość, dzieci chyba mają to po nie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty