Kiedy dopada nas Mania Otulania


Mania, na cudne pościele, kocyki, poduszeczki, dodatki dopada chyba każdego rodzica.  Pamiętam czas kiedy na świecie miał pojawić się Antek a ja chorowałam na cudne, wzorzyste akcesoria. Niestety ceny jakie wtedy oferowały firmy były dla mnie zabójcze i pozwoliłam sobie jedynie zakupic nowoczesny rożek dla Antka. Szkoda, że wtedy nie znałam firmy, którą chcę Wam przedstawić i wraz z którą chcę Was zaprosić na fantastyczny konkurs z nagrodami.


Firma Mania Otulania tworzy cuda dla dzieci, dzięki którym ich sny, spacery, podróże stają się czystą przyjemnością. Piękne, żywe wzory, doskonała jakość i świetny kontakt z właścicielką sklepu powoduje, że ciężko zdecydować się tam tylko na jedna rzecz.Ponieważ ja mam już tymczasowy szał za sobą, pozostaje mi te piękne produkty przekazywać w prezentach. Tym razem to Wam chcę wraz z tą cudowną firmą przekazać, aż dwie nagrody ;) A teraz, zobaczcie sami jakie pościele można między innymi tam znaleźć :





Piękne prawda? Też się zachwycam ;) Choć muszę przyznać, że większego bzika mam na punkcie kocyków. Gdyby nie fakt, że Antek ma  ich już 12 to pewnie zamawiałabym nadal kilka kolejnych nowości. Kocyki Mania Otulania są dwustronne, a ich wypełnienie jest antyalergiczne, puszyste i zapewniające odpowiednie ciepło dziecku. Super patentem są mięciutkie pomponiki, które są dookoła kocyka, nadają one mu ciekawego i niepowtarzalnego wyglądu, a także są atrakcją i motywem do zabawy dla dziecka. Jak Wam się podobają kocyki?






Oferta Mani Otulania wciąż się poszerza. Dochodzą ochraniacze, rożki, akcesoria ( chustki, sensorki, apaszki, girlandy, zawieszki do smoczków). Wszystko na najwyższym poziomie w super atrakcyjnych cenach, co dla mnie ważne, bo tutaj za pewną kwotę kupić kocyk, pościel i jakiś dodatek, a w innym sklepie ledwo w tej kwocie wybrałabym kocyk.  Podobają mi się bardzo wzory i pomysły Pani Magdy i kibicuje jej gorąco.





A teraz to na co wszyscy czekacie- KONKURS!

Nagrodzone zostaną aż DWIE osoby! ;) 
Nagroda za I miejsce do pościel w dowolnie wybranym wzorze.
Nagroda za II miejsce do kocyk w dowolnie wybranym wzorze.

Razem z Mania Otulania zapraszamy Was do zabawy, gdzie do wygrania będą wspaniałe nagordy.
Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. Polubić konta na facebooku Mania otulania i pannaoceanna.pl
2. Polubić TO zdjęcie konkursowe na facebooku,
3. Być OBSERWATOREM bloga Panna0ceanna
3. Wyrazić chęć uczestniczenia w zabawie, pod tym postem.
4. Udostępnić publicznie banner konkursowy,
5. Zaprosić minimum dwie osoby do zabawy, poprzez otagowanie ich

6. Świetnie się bawić!
Konkurs trwa od 21.03 do 04.04
Do 2 dni po zakończeniu zabawy zostaną wybrani zwycięzcy, których będę prosiła o szybki kontakt i wybór wzorów do odpowiednio wygranych produktów.Emotikon wink





Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty