Stylowa pościel do Twojej sypialni

https://www.westwing.pl/customer/account/create/?mdprefid=pannaoceanna100216

Kiedy Antka nie było na świecie, w naszym dwupokojowym mieszkaniu znajdowała się sypialnia. Uwielbiałam to poczucie wygody, niechowanie pościeli, luz, że w każdej chwili mogę rzucić się na łóżko i znajdę tam swoją ulubioną poduszkę, jasiek, kołdrę, pościel. I właśnie dziś o pościeli słów kilka chciałam napisać. 

Kiedy mieliśmy swój pokój sypialniany węszyliśmy co krok wszelkie promocje, by pościel pod którą śpimy była piękna, dobrej jakości i by jej wygląd nadawał sypialni fajny klimat. Wariowaliśmy jak mało kto, a przyznam, że ceny pościeli niejednokrotnie przytłaczały nas do tego stopnia,, że niejednokrotnie odmawialiśmy sobie tego zakupu. Takie czasy...
Kiedy na świecie pojawił się Antek, priorytet stały się jego potrzeby i wszelkie nasze zboczenia musiały poczekać w kolejce na lepsze czasy. Wraz z dorastaniem Antka, zmieniały się  nasze cele, zmniejszały nadprogramowe wydatki. Mimo braku już sypialni, wróciło nasze uzależnienie. Jednak tym razem postawiłam na internet i szukanie właśnie tam wszelkich promocji, ofert i ciekawych i niepowtarzalnych wzorów. Stronę Westwing poleciła mi jakiś czas temu Kamila, moja kumpela z Liceum. Weszłam początkowo od niechcenia i przepadłam. Częste promocje do nawet -90% sprawiły, że nie wiedziałam na co się decydować. ;D A najbardziej już przepadłam kiedy ujrzałam pościel... no zobaczcie sami:










No i jak, którą pościel byście wybrali? Mnie kuszą strasznie Liski, kolorowe kwiaty, i pozycja przed ostatnia .
Kto ma też takiego bzika na punkcie pościeli? Przyznam też, że zaczynam szukać fajnych i ciekawy prześcieradeł, bo wszystkie mam jednokolorowe. Polecacie coś?

Komentarze

  1. piękna pościel!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka wynajdujesz Asiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Liski są najlepsze! Idę się logować na tą stronę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też do pościeli mam słaboś! Piękne wzory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Honey and sweetlutego 11, 2016

    a ta strona to o co chodzi na niej.. loguje się i co kupuje od razu? to płatne jest? nie umiem się odnaleźć ;D help me!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logujesz się na niej - jest to darmowe. Nie ponosisz żadnych kosztów za utrzymanie konta. Wchodzisz w zakładkę aktualne kampanię i wybierasz to co Cię interesuje. Jeśli produkt Ci się spodoba dodajesz go do koszyka i kupujesz ;)

      Usuń
  6. No piękne wzory, przyznaję... Też uwielbiam spać... pięknie:D Ja to w ogóle jestem estetka więc musi być w każdym pokoju przynajmniej ładnie:D A stronę znam i korzystam, ale myślę, że na dobre przepadnę dopiero, gdy będę urządzać swój dom za jakiś czas:D O ile do tej pory nie zbankrutujemy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam Ci właśnie pisać, żebyś sobie spojrzała na stronę, bo są świetne komplety pościeli! :) Telepatia, czy co?! :D Daj spokój...ja uwielbiam mieć ich dużo... Teraz w planach mam folkową z ikei ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza bardzo podobna do naszej, choć mamy mniej kwiecistą.
    Ja przepadłam w pościelach 3D. Już żadnej innej. ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Weszłam na stronkę. Nie ma opcji wyszukiwania. (nie widzę?) Ceny nie powalają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nie wyszukujesz. Wchodzisz, logujesz się i wchodzisz w aktualne kampanie.

      Usuń
  10. Ja ostatnio myślę nad tym, żeby jakoś ozdobić mój (niegdyś nasz!) pokój i właśnie chciałam kupić pościel - taką delikatną, więc podoba mi się pierwsza i przedostatnia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty