Nasze TOP Książki!





Książki. Kto ich nie lubi? Czasem mam wrażenie, że pochłaniamy je w ilości zabójczej.  Czytamy na potęgę, a kurier nie wyrabia z dostarczaniem nam wszelkich nowych pozycji książkowych. Mole książkowe z nas i tyle. Dziś chciałabym Wam przedstawić trzy książki z wyd. Nasza Księgarnia. Dwie z nich przyszły do nas w styczniu ale ze względów jak wiecie osobistych nie byłam w stanie ich opisać w terminie. Jedna książka to wygrana w konkursie ale jest tak boska, że dopisuję ją do dzisiejszej top listy.


Mimo iż książka polecana jest dla dzieci powyżej 6 roku życia, my świetnie się przy niej bawiliśmy. Wesoła z dozą humoru, z zagadkami, labiryntami czekającymi na rozwiązanie. 




Spodobały  mi się również jej kolory, są bardzo żywe, pobudzające wyobraźnie. Umilają one poszukiwania, a uwierzcie mi, ja stara babka, a pogubiłam się nie raz w tych zagmatwanych uliczkach ;D


Bardzo fajna książeczka,pobudzająca zmysły, wyobraźnie i wzrok do poszukiwań złodziejaszka.  W tej książce też głównym motywem przewodnim są  labirynty, więc nauczeni już doświadczeniami z poprzedniej pozycji wiedzieliśmy z czym mamy do czynienia i jak to ugryźć.  W tej książce liczą się szczegóły, więc trzeba być skupionym i spostrzegawczym. Raz to dziecko coś znajdzie i zauważy, raz rodzic. Taka można by powiedzieć, gra zespołowa ;)





Wybierając tą książkę, cofnęłam się do czasów dzieciństwa.  To książka z przeszłością, którą i nasze mamy czytały.  Świetnie przygodny krasnala Hałabały bawią i śmieszą do łez. Pisana jest w taki sposób jak mam wrażenie, już się nie piszę, a jednak nadal jest popularna, lubiana i rozchwytywana. Co Ciekawe, syn mój nauczył się rysować owego bohatera dzięki użytym w ilustracjach figurom. Trójkąty ułatwiły nam sprawę i po kilku machnięciach pędzla mamy już naszego Hałabałe na papierze ;) Polecam!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty