projekt metamorfoza


W życiu przychodzi taki moment, kiedy potrzebne są na zmiany. Zmiany figury, zmiany otoczenia, zmiany wystroju mieszkania. Etap zmiany figury u mnie wciąż trwa, teraz przyszła kolej na zmianę wystroju naszych włości. 
Im większe zasoby portfela mamy tym więcej jesteśmy w stanie zrobić. Chcieliśmy wymienić meble, kupić nowy stolik, hokery do lady, dodatki, dywan i wiele innych cudowności.  Jednak przyszło opanowanie wraz z tymi naszymi pomysłami... Z części rzeczy zrezygnowaliśmy gdyż biorąc pod uwagę fakt posiadania małego dziecka trzeba się liczyć z uszczerbkiem na owych nowych nabytkach. Posiadanie takiego dwulatka wiąże się z tym, że meble będą dalej obijane, a dywan będzie wciąż zasypywany jedzeniem. Ten temat więc odpuściliśmy - ale uwaga znaleźliśmy alternatywę, o której niedługo napiszę. Hokery już mogę Wam powiedzieć są dla nas tworzone w firmie - http://kdcmeble.com/pl/hokery-krzesla-barowe/ , stół złożony i cieszący oko jest już z nami, a po dodatki planuję po świętach ruszyć do moje ukochanej Ikei <3
Na blogu niedługo czeka Was seria postów pokazujących metamorfozę naszych kątów. Pamiętajcie jednak, że to nie remont generalny, a zmiany miały na celu odświeżenie, zmianę wystroju naszego pokoju z aneksem kuchennym. To pewna kosmetyka która sprawi, że milej nam się będzie mieszkało ;)
Jesteście ciekawi efektów? ;) Łapki w górę!

Komentarze

  1. Łapka w górę!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj czekam na ten Twój projekt ;) ciekawa efektów jestem!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo dawaj szybko te efekty swoje bo ja po Nowym Roku ruszam też z mini odnawianiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uwielbiam rzeczy do domu z Biedronki - serio - czasem mają tam cuda prawdziwe! Nie jestem niestety pokoleniem Ikea :( (buuu, znów odstaję od reszty), ze wstydem stwierdzam, że jestem pokolenie biedronka (no cóż, nikt nie jest idealny).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronka Kasiu ma często cuda! Mamy np kocyki, poduszki, poszewki, pościele, koszyki wiklinowe, miseczki, mieliśmy też stolik dla Antka z krzesełkami ;) Wiele, wiele cudów ;)

      Usuń
  5. Czekam na efekty! I u nas remontowo, ale taki gruby remont ale jestem ciekawa Twoich pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas 3 lata temu był gruby remont. Wymiana wszystkiego, całe mieszkanie było remontowane, łącznie z instalacjami, rurami itp. W tym roku robiliśmy pokój Antka, a teraz zmiany małe ;D Takie odświeżanie, by " żyło się inaczej" ;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty