Kreacje sylwestrowe!


Na typowym przyjęciu sylwestrowym nie byliśmy nigdy. Nie dla nas takie bale, zabawy, choć zapewne gdybyśmy mieli jakąś większą paczkę dobrych znajomych to byśmy skoczyli na salę i w weselnym klimacie muzycznym witalibyśmy Nowy Rok.  Wyjście na takie przyjęcie wiąże się z odpowiednią kreacją którą wybrać musimy. Ja preferuję taki styl, który pozwoli nam wybrać owy strój zarówno na przyjecie urodzinowe, wesele czy właśnie zabawę sylwestrową. Dziś w poście znajdziecie moje inspiracje na takie przyjecie ;)

Jak za chwilę sami zobaczycie, stawiam na klasykę. Czerń, mała czarna to byłby mój wybór. Osobiście lubię eksperymentować z dodatkami. Na przykład do małej czarnej dodać fioletowe, czerwone, buty, kolczyki, dodatki i nasza kreacja nabiera innego wyglądu. Dziś jednak prezentuję ową klasykę. Sukienki pochodzą ze strony - https://www.chiclook.pl/ . Miłego oglądania ;)






Komentarze

  1. <3 uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A my właśnie spędzamy sylwestra w takiej dużej ekipie,ale nie na sali tylko w niedalekiej knajpce,ktorą wynajmujemy na wyłączność.Ale żadne tam kreacje ;-) Przebieramy się za krasnoludki.Jakiś akcent w sensie czapeczki i szalika,bez żadnej spiny.pozdrawiam i zyczę zdrowych spokojnych świąt! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki jak sukienki, ale kolczyki... Brak mi słów 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ochotę wystroić się i potańczyć ale wygląda na to, że przyjdzie mi sylwestra spędzić w domu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty