Sposób na przetłuszczające się włosy

Problem przetłuszczających się włosów, to coraz częstsza zmora wśród społeczeństwa. Kiedy jakiś czas temu zadałam Wam pytanie co polecacie by ten uciążliwy problem zlikwidować, dostałam wiele maili, iż nie jestem z tym sama i że same potrzebujecie rad i pomocy. Będąc w aptece znalazłam złoty środek na swoją skórę  oraz włosy przy nasadzie i właśnie tym cudem za złotych 11 chcę się z Wami podzielić!
Kiedy szukałam butów dla Antka i przepadłam na długie godziny oglądając swoją ulubioną stronę z butami : http://trampki.sklep-luz.pl/ , trafiłam na wyświetlającą się reklamę specyfiku na porost włosów dostępnego jedynie w aptece. Wtedy mnie olśniło! Przecież właśnie TAM mogę znaleźć pomoc i lek na swój dokuczliwy problem. Ubrałam więc Antka i szybko ruszyłam w drogę. 
- Witam, w czym mogę pomóc? - powiedziała Pani Farmaceutka.
- Szukam preparatu, który pomoże moim włosom i skórze głowy- odpowiedziałam
- A w czym tkwi problem?- zapytała PF.
- Włosy szybko się przetłuszczają, a skóra głowy swędzi, głównie przy karku. Czasem rano umyję włosy, a wieczorem są już średniej świeżości. - Odpowiedziałam.
- Polecam Salicylol, za 11zł.- powiedziała z uśmiechem na twarzy PF.
I tak zaczęła się moja przygoda i poprawa mojego stanu głowy, włosów i komfortu.


Wskazania do używania Salicylolu: różnego rodzaju łuszczyce owłosionej skóry głowy, w złuszczaniu łuszczycowatym, łupieżu skóry głowy, łojotokowym zapaleniu owłosionej skóry głowy. Sam preparat ma konsystencję oleju, jest tłusty, o przyjemnej, gęstej konsystencji. Pierwszą kuracje odbywały się co 3 dni. Teraz wykonuje je raz na tydzień- zwykle w niedzielę.
Kuracja z Salicylolu:
Na moje gęste włosy używam 1,5 łyżki preparatu. Wlewam go do miseczki i nakładam na skórę, wmasowując dokładnie i starannie w całą głowę ( najpierw skupiam się na miejscach najbardziej dokuczających, czyli skóra przy karku, przy uszach, później wmasowuję resztę w pozostałe strefy). Kiedy cała skóra głowy jest już nasmarowana preparatem, robię sobie koka, którego przewiązuję gumką i zakładam folię na głowę, a na nią ręcznik. Po upływie 2 godzin myję głowę delikatnym szamponem.  Efekt jest ogromny! Włosy są świeższe. Myję je teraz co 2, czasem 3 dzień. Skóra głowy nie swędzi, nie piecze, a ja mam większy komfort psychiczny, że pozbyłam się uciążliwego, męczącego problemu ;)










Komentarze

  1. Całe szczęście nie mam problemu z przetłuszczaniem się włosów, ale gdyby kiedyś... będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Muszę wypróbować tego specyfiku. A czy ten olejek łatwo zmywa się z włosów?

    P.S. Przycisk Starsze posty - nie sądziłam , że kiedyś mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to zamiast posty moje czytać byś dupkę ruszyła i na kawę wpadła!

      Usuń
  3. Roztwór z salicylolu przepisała nam dermatolog dla 3 latki z AZS, do stosowania na główkę właśnie. Świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już zacieralam ręce z radości, bo mam ten problem po porodzie. Niestety doczytałam że nie można stosować w czasie laktacji. Szkoda....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj ;( jak będę przy okazji w aptece to zapytam czy jest coś dla kobiet karmiących ;)

      Usuń
  5. Słyszałam już o tym specyfiku :) więc się potwierdza, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie wypróbuję na swoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty