Hej ludzie idą Święta!


Grudzień miesiącem wydatków. No tak się już przyjęło, że właśnie w tym miesiącu nasze portfele świecą pustakami. Prezenty dla najbliższych, zakupy na świąteczny stół, zmiana garderoby na tą cieplejszą i od razu portfele zaczynają być leciutkie jak piórko. Postanowiłam Wam jednak pomóc przy wyborze prezentów i może zainspiruję Was moimi pomysłami.
Wybrałam po 5 produktów dla chłopca, dziewczynki, kobiety i mężczyzny. Niektóre są tańsze, inne droższe. Ja jednak wychodzę z założenia, że czasem warto spojrzeć na prezenty w wyższym przedziale cenowym, gdyż zawsze może to być prezent składkowy. Jeden a konkretny. No zobaczcie sami, a jeśli macie jakieś inne pomysły na prezenty dla najbliższych, napiszcie swoje propozycję w komentarzach.

PREZENTY DLA CHŁOPCA
1. Samolot od Little People
2. Klocki Lego Duplo
3. Kuchnia od Bobelo
4. Autko od Bobelo
5. Tor- Tomek i przyjaciele od Fisher Price




PREZENTY DLA DZIEWCZYNKI



1. Farma od Little People
2. Wózek wiklinowy- allegro
3. Zestaw kawowy/ herbatkowy  od Bobelo
4. Mały lekarz od Fisher Price
5. Klocki Lego Duplo


PREZENT DLA KOBIETY


1. Porcelana do kawuni i herbatuni
2. Kombinezonik piżamkowy z Lidla
3. Lampa UV i lakiery do hybrydy od Diamond Cosmetics
4.Torebka Witchen
5. Karta do HM



PREZENT DLA MĘŻCZYZNY


1. Kubek termiczny - obiektyw
2. Karafki do Whisky bądź innych trunków
3. Zegarek
4. Torba męska Witchen
5. Kamera samochodowa

Komentarze

  1. Zestaw małego lekarza z FP, Antek dostał w zeszłym roku od Mikołaja. Fajna zabawka. Korzysta z niej non stop :)

    Prezenty dla kobiet trafiają w mój gust w 100%. Nie pogniewam się jak coś dostanę z tej listy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyobrażam sobie mojego mężczyzny, który wpada i mówi: "Proszę to dla Ciebie kochanie, zestaw 80 semilaców", mój niestety jest tak mało kreatywny, że mówi: "Masz tu kasę, kup sobie co tam chcesz"
    A i ja już też zbastowałam, mówię no co tam Ci potrzeba? A może jakieś felgi nowe, no to kliknij sobie na allegro a ja Ci zapłacę...

    A tak poza tym to standardowo, zawsze perfumy i książki. O innych prezentach mowy byc nie może :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaś wolę małe zaskoczenie ;) Daję wybór kilku i czekam na suprise ;)

      Usuń
  3. Na Mikołaja dla dzieciaków prezenty mam już zakupione, czekam na dostawę. Gorzej już jest z prezentami pod choinkę - tutaj akurat jak na razie brak pomysłu, tym bardziej, że więcej osób będzie do obdarowania. No ale jest jeszcze troszkę czasu i raczej zakupy będę robić korzystając ze sklepów internetowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my na Mikołaja nie kupujemy Antkowi ;) Dostaje on tego tyle w mikołajki, że bezsensu jest nam kupować ;) Pod choinkę natomiast myślę, że wybierzemy Tomka i przyjaciół ;)

      Usuń
  4. Fajne pomysły. Oj czas wydatków.. a tu trzeba i dla chłopca i dziewczynki... prezenty.... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłaś w mój gust :) Bralabym wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ;) to drukuj i do wręczających prezenty leć ;)

      Usuń
  6. Grudzień... Lubię ten czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygarnęłabym ten zestaw do hybryd :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Lego Duplo miejsce PIERWSZE ! Świetny jest ten kubek termiczny obiektyw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antoś( odpukać) też kocha duplo ;) My mu chyba kupimy właśnie klocuszki ;)

      Usuń
    2. u nas też Duplo number one!

      Usuń
  9. Klocki lego duplo to u nas nr 1 wszystkiego, bawią się obie, no i my.
    Ale u nas inne prezenty w tym roku. Starsza sama sobie w gazetce tesco wypatrzyła. Sama w sklepie wybrała. Teraz prezent w piwnicy czeka na święta. A Hala jeszcze bardziej czeka. Z Marynią większy problem jest bo ma wszystko po Hali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm Może dla Marysi, jakaś przytulanka z metkami- taka tylko jej, taka osobista? ;) U nas Antoś od Chrzestnego z rodziną taką dostał na pierwsze święta i bardzo lubił pluszaka.

      Usuń
  10. Firmę Diamond Cosmetic odkąd mi poleciłaś tu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Panią czytać ;) Żona tylko pyta " co tam u Pannyoceanny? . Wiemy już co kupić dzieciom pod choinkę" ;D. Dziś poinformowałem że są inspiracje i prezenty mamy już zamówione ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty z listy dla kobiet - mogłabym dostać wszystkie:) Jak tu subtelnie przyciągnąć Twoim wpisem uwagę męża, żeby się domyślił, co może mi sprezentować^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką filiżankę ;) na liście Młodego w tym roku pojawił się dźwig i foremki do lodów, a na mojej - wieloostrzowe radełko i maszyna do szycia :D czuję się trochę jak babuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prezenty dla kobiety, naprawdę bardzo bym się ucieszyła, gdybym dostała którykolwiek z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak mozesz nic nie kupować na Mikołaja swojemu dziecku? wstanie rano i co mu powiesz ze nie ma prezentu przecież to taga magia Mikołaj mój synek ma niespełan 2 latka i co dzień pyta Kiedy będzie chodził Mikołaj? Czy to już? list pisalismy zostawialiśmy na oknie itp. jest zaczarowany tym Świętem myśle ze to najpiękniejsze w dzieciństwie. Ato ze dostanie od rodziny to normalnie kazde dzoecko dostaje ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas są inne zasady. Chrzestny przynosi prezent przed Mikołajkami i my dajemy jemu dla chrześnicy Arka i jego siostry przed Mikołajkami. W Mikołajki z rana właśnie ten prezent otwiera Antek a później od rodziców jak przyjadą ;) Póki co mamy wszyscy taki system, bo tych zabawek jest za dużo, później gwiazdka i znowu kolejne prezenty. Na gwiazdke nie kupujemy sobie już z chrzestnym Antka prezentów więc wtedy to my wkładamy paczkę pod choinkę. Każdy ma swój system

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty