Zupa dyniowa by Redmond Multicooker!


Nie macie pomysłu na obiad? Brakuje wam powiewu świeżości w kuchni, bo znudziły Wam się tradycyjne dania? Ten post jest właśnie dla Was!



Zupa dyniowa - to moje odkrycie tej jesieni. Zresztą z samą dynią zaprzyjaźniłam się jak nigdy- ciasta pieczemy co chwilę(mój przepis na ciasto dyniowe) , robimy kremy, zupy. I właśnie na tej zupie chciałam się dziś skupić! Do jej przygotowania użyłam, Multicookera Redmond, który nadal jest moim numer jeden w kuchni. Moje milion w jednym!
Do przygotowania zupy potrzebujemy wywar warzywny ( warzyw nie wyciągamy) plus mała obrana dynia, pokrojona w kosteczkę. Całość gotujemy, blendujemy i przyprawiamy - ja użyłam dużo papryczki chili, curry, pietruszki. 
Na blaszce pokroiłam w kostkę chleb pełnoziarnisty, przyprawiłam go papryką i czosnkiem i podpiekałam w piekarniku na grzanki. 
Całość podaję udekorowaną grzankami i pestkami z dyni! 
Pychotka!







Komentarze

  1. świetnie wygląda, ja za dyniową tak średnio, ale miseczkę masz mega :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tak czytam, jakie dodałaś składniki, przyprawy to nachodzi mnie ochota na coś dobrego! Narobiłaś mi smaka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne zmiany w szablonie? ^^ Teraz jest jeszcze ładniej! ^^ Sama musiałabym poszukać dla siebie czegoś tak świeżego i prostego :)
    Zupa wygląda bardzo smakowicie, aż wstyd się przyznać, ale nigdy nie jadłam takiego dyniowego cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 już mi głowa pęka od tego szablonu ;D

      Usuń
  4. Zupe z dyni jadlam raz w zyciu i byla boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się ten Multicooker, hehe może Mikołaj mi przyniesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna, jadę do Ciebie na zupę ;) zaraz jestem ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpadaj! zapraszam! ;) i ciasto dyniowe też zrobię ;)

      Usuń
  7. Ja jeszcze nigdy nie jadłam nic co zawiera dynię. W głowie sobie ubzdurałam, że nie lubię ale muszę się w końcu przekonać i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham, mój syn też, a mąż nie chce na taką zupę nawet spojrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, jak wypiękniał Twój blog!:D Jestem zachwycona:) Bo to, że jestem zachwycona zupą to już rzecz oczywista:) Ja kocham dyniową w każdej wersji i to jeden z powodów dla których okrutnie kocham jesień:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty