Szumiący Miś - Whisbear.


Zabawka minionego roku, cudo dla małych i dużych, pomoc rodziców- to właśnie Whisbear. Szumiący, przyjazny miś. Pomocnik na medal!




Przywędrował do nas późno, to prawda. Antek to już duży chłopczyk, który zapomniał co to znaczy szum wód płodowych.  Whisbear'a potrzebowaliśmy z innego powodu. Szukaliśmy czegoś co ułatwi Antkowi spanie. Misia, który go zainteresuje, zaciekawi, a ponieważ Szumiące cudo spodobało nam się, wybraliśmy je jako inwestycje długoterminową. Dla Antka, dla jego ewentualnego rodzeństwa, czy jako podawany dalej w rodzinę Miś ułatwiające sen maluszkom. 
Synkowi pluszak się spodobał, kilka razy zasnął tylko z nim, włączając i wyłączając sobie co chwilę charakterystyczny szum. Jeśli misia nie ma przy jego łóżeczku, szuka go i odkłada na miejsce.
Jednak pluszak ten sprawił, że Antoś stał się bardzo opiekuńczy. Kiedy mówię, mu , że jego lala murzynek Ikeowski płacze, ten przynosi jej włączonego Whisbear'a i utula lalę do snu. Dobry tatuś ;D 


W łapakach misia są magnesy, które pozwalają ulokować go niemal wszędzie. Zapakowany jest również w miękki, pluszowy woreczek, w którym możemy przewozić misia. Ja jednak wykorzystałam go przechowywanie zabawek Antkowych. 
Dla mnie ważne jest to, iż produkt jest Made In Poland. Świadomość tego, że wydawana kasa, jest w obiegu w Polsce, działa tak jakoś optymistyczniej niż myśl, że kupiliśmy produkt made in china.


"Miś-przytulanka wykonana z najwyższej jakości miękkich, kolorowych materiałów z atestem OEKO-TEX® wraz z wyjmowanym urządzeniem. Po włączeniu przez ok. 40 minut urządzenie wydaje dźwięk szumu suszarki. Istnieje możliwość wcześniejszego wyłączenia urządzenia, ponownego włączenia i regulacji głośności. Uszy oraz łapki misia szeleszczą. Nogi mają bezpiecznie wszyte magnesy umożliwiające zaczepienia misia np. na poręczy łóżka, uchwycie wózka czy fotelika samochodowego. Misie mogą się od siebie nieznacznie różnić - każdy z nich jest szyty ręcznie. "










Komentarze

  1. moja siostra rodzi za 2 tyg, myślałam nad prezentem dla maluszka ;) ten Miś bardzo się się spodobał! dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ciekawe- teraz takie ulepszenia są dla rodziców, że głowa mała ;) Bardzo podoba mi się miś wizualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O świetny pomysł na prezent dla świeżo upieczonych rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie kończyny tego misia trochę przerażają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładny ! Na prezent - idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy podziałałby na mojego Antka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy do skorzystania z promocji na Szumiące Misie w sklepie CacuszkaMaluszka.pl w dniach 6-8 listopada.Promocja -5%

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie mogło by się sprawdzić, bo dzieci zawsze jak nie mogły usnąć to szum pomagał.. ale teraz to już dzieci coraz większe..w planach już maluszków nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty