Niebawem wracam!





Pochłonęła mnie praca, przytłoczyły obowiązki, problemy, choroba Antka.
Niebawem wracam z ciekawymi tematami, produktami i konkursami.
Dziękuję za maile pytające skąd ta cisza, za komentarze i miłe słowa.
Potrzebowałam małego kilkudniowego oddechu. Postaram się już jutro do Was wrócić ;)
Tęsknicie? ;D
________________________________________________________________________________

ps. Po poście odnośnie mojej siostry dostałam mail od pewnej Oli.  Pytała mnie czy siostra studiuje we Wrocławiu, tak jak planowała i czy ma gdzie mieszkać, bo jeśli nie to poleca http://kwaterydlafirm.pl/ - są tam min domy studenckie. Otóż Droga Olu, Aga wybrała studia bliżej ( czy ja wiem czy bliżej- z dojazdami traci łącznie 4 godziny dziennie) domu i mieszka z rodzicami, choć wiem, że ma w planach niebawem coś wynająć. Dziękuję Ci jednak za maila, polecenie i te ciepłe słowa. Trzymaj się zdrowo!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty